|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| Tommec |
|
||||
Dołączył(a): 19.wrz.2006 11:44:47 Posty: 96 Lokalizacja: WGM |
|
||||
| Góra | |
||||
| Bruum |
|
|||
Dołączył(a): 08.kwi.2007 23:21:30 Posty: 23 Lokalizacja: Siedlce |
|
|||
| Góra | |
|||
| Tommec |
|
||||
Dołączył(a): 19.wrz.2006 11:44:47 Posty: 96 Lokalizacja: WGM |
|
||||
| Góra | |
||||
| Bruum |
|
|||
Dołączył(a): 08.kwi.2007 23:21:30 Posty: 23 Lokalizacja: Siedlce |
|
|||
| Góra | |
|||
| Tommec |
|
||||
Dołączył(a): 19.wrz.2006 11:44:47 Posty: 96 Lokalizacja: WGM |
|
||||
| Góra | |
||||




Rzeczywiście główna przyczyna to pompa paliwa, regulator się zacina, ale to nie on miał wpływ na to co się działo z silnikiem. Pompy nie podejrzewałem, gdyż była zmieniana na nową pół roku temu. Jednak po otwarciu zbiornika paliwa, pierwsze co mnie zaintrygowało to smród podobny do rozpuszczalnika (k... z czym oni to paliwo mieszają). Teraz nie dziwię się, że pompa się prawie zatarła.