.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 22:09:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [20VT-3B] Gdzie jest czujnik temp od chłodzenia po zgaszeniu
PostNapisane: 04.sty.2008 10:49:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Szybkie pytanie, gdzie jest czujnik temperatury odpowiadający za kręcenie się wentylatora chłodnicy na pierwszym biegu po zgaszeniu silnika??

Kręci mi się bez powodu wentylator na pierwszym biegu aż do momentu jak wyładuje akumulator :( :(

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 10:55:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a pompka elektryczna wody chodzi ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 11:00:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Leo napisał(a):
a pompka elektryczna wody chodzi ?


Nie ma jej ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 11:12:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w kolektorze wodnym obok czteropinowego. ma dwa piny (wsuwki) i wewnetrznie je zwiera gdy >110st. jak zewrzesz przewody po zgaszeniu stacyjki to powinno odpalić chłodzenie. Po drodze jest jeszcze przekaźnik z kawałkiem elektroniki w nogach kierowcy. wyjmij go jak masz odłączone chlodzenie.

http://sjmautotechnik.com/trouble_shoot ... vmfsen.jpg

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 11:17:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Odpiąłem te dwie wsuwki obok tego cztero pinowego i efektu brak, może to któryś przekaźnik?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 11:48:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
DeS napisał(a):
Odpiąłem te dwie wsuwki obok tego cztero pinowego i efektu brak, może to któryś przekaźnik?


Lukasik napisał(a):
wyjmij go jak masz odłączone chlodzenie.


to on zalacza czasowo pompke i wiatrak. jesli nie masz gdzies zwarc w instalacji to jego wyjecie powinno zatrzymac wiatrak.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2008 11:49:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
oki, dzieki wielkie!

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2008 18:34:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Lukasik napisał(a):
DeS napisał(a):
Odpiąłem te dwie wsuwki obok tego cztero pinowego i efektu brak, może to któryś przekaźnik?


Lukasik napisał(a):
wyjmij go jak masz odłączone chlodzenie.


to on zalacza czasowo pompke i wiatrak. jesli nie masz gdzies zwarc w instalacji to jego wyjecie powinno zatrzymac wiatrak.


Było tak jak napisal Lukasik. Wypiąłem sterownika/przekaźnik i jest spokój.

Tak czy inaczej problem się nie rozwiązał. Czy ten moduł mógł się poprostu uszkodzić? Czy ktoś ma coś takiego do pożyczenia do podmianki?

Numer: 447 965 571 A brązowy, wysoki, wygląda jak przekaźnik i znajduje sie pod kierowicą.

Pozdr i dzięki Łukasz. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2008 20:11:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dla potomnych:

po założeniu drugiego sterownika/przekaźnika problem ustał, w dodatku chłodzenie po zgaszeniu działa bez zarzutu.

:peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2008 21:00:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Duży jasno-brązowy o ile sie nie myle - mają problemy z przegrzewaniem sie z racji duzych i dosyć czestych prądów.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2008 17:59:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Mauzer napisał(a):
Duży jasno-brązowy o ile sie nie myle - mają problemy z przegrzewaniem sie z racji duzych i dosyć czestych prądów.


Ten:
Obrazek

U mnie padł przy mrozie ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2008 18:13:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Tylko jeśl inie ma pompki elektrycznej to działanie dodatkowego chłodzenia na niewiele się zdaje :/

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2008 19:49:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
sero c4 napisał(a):
Tylko jeśl inie ma pompki elektrycznej to działanie dodatkowego chłodzenia na niewiele się zdaje :/


W innych autach jest tylko obieg wentylatora i jakoś to daje rade, ale faktycznie w esce najważniejsze jest jednak mielenie wodą a nie dmuchanie w chłodnicę ;)

Pozdrawiam

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: