.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 22:13:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4] 2.8 AAH Jakie napiecie na wejsciu na zegar temp.plynu ?
PostNapisane: 27.lut.2008 16:16:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Jak w temacie. Szukam przyczyny dziwnych wskazan zegara temp. plynu chlodniczego. Termostat wykluczylem bo weze parza jak diabli, a wskazanie na zegarze to ok.60'C i na dodatek przy wskazaniach ok.80'C wlaczaja sie wentylatory.
Obstawiam cz.temp. ale zanim go ostatecznie skarze na wymiane chcialby sie zapytac czy ktos wie jakie napiecie powinno byc na zegarach jezeli bylby sprawny, bo moze czujnik jest OK, a w tylek daje sam zegar :?: Ktos to juz "przerabial" :?:
Podejrzewam ze w innych B3/B4 powinno byc takie samo napiecie.
Z gory THX za wszelka pomoc i wskazowki w tym temacie :!:

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2008 10:55:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Moim zdaniem to raczej termostat, ja mam u siebie tak, ze po 6km jazdy mam na wskaźniku niecałe 60 stopni, a całą chłodnicę mam gorącą. Na trasie też mi nie pokazuje więcej niż 70 stopni, wentylator włączył mi się tylko raz,
a 90 stopni to złapałem tylko kilka razy.

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2008 13:45:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Zobacz czy masz przy zegarach coś takiego jak stabilizator napięcia bodajże 10V wlutowany gdzieś w płytkę i przykręcony jest albo przynitowany do jakiegoś radiatorka. Ma 3 "nóżki" . To często siada i zegary własnie wariują od temp i paliwa ale niekoniecznie dwa.Inna sprawa moga być zimne luty gdzies przy samym wsakźniku temp albo brudna masa wskaźnika.

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: