MarioBeer napisał(a):
Dobrze rozumujesz. Weż dwa przewody idące do czujnika na skrzyni i szybko nimi pocieraj o ciebie tak by powstały krótkie zwarcia. Licznik odczyta to jako impulsy z czujnika.
Sprawdzona metoda. Robiłem tak w mojej B3.
Jeśli zegary działały u twojego kolegi to masz jeden duży problem z głowy.
Jeśli nie będą działać w czasie testu, który powyżej opisałem to sprawdź czujnik prędkości. Ten kontaktron często się zwierał i nie działał. Najgorszym problemem jaki może wystąpić to oderwany magnes w skrzyni.
Wiec tak zrobiłem jak napisałeś, wskazówka wychyla się i bije kilometry, wiec stwierdzam ze walnięty jest albo czujnik albo magnez sie urwał. Jesli wyjme czujnik i bede przy nim ruszał szybko magnesem to powinno chyba działać jesli jest sprawny, warte zachodu? jesli i on bedzie sprawny to rozumiem ze trzeba by bylo skrzynie rozbierac?

(