otwierasz maske, wywalasz wszystkie plastiki z podszybia lacznie z wycieraczkami, odkrecasz opaske metalowa dociskajaca nagrzewnice, popuszczasz i zsuwasz na nagrzewnice gume pomiedzy parownikiem a nagrzewnica, od strony kabiny najlepiej po wyciagnieciu sterownika klimy odpinasz z nagrzewnicy 2 wtyczki niebieska i czerwona , odlaczasz podcisnienie doprowadzajace ssanie z komory silnika oraz przewod idacy do parownika . na koniec odlaczasz weze wodne od nagrzewnicy i wyciagasz je w kierunku komory silnika tak zeby moc swobodnie manewrowac nagrzewnica. uwazaj zeby nie polamac kroccow przy sciaganiu wezy. w taki sposob masz nagrzewnice przygotowana do wyciagniecia. najlepiej wyciagac ja stojac na silniku. jezeli masz teleskop maski 2 pozycyjny to podnosisz do gory a jak nie to mozna sie zastanowic nad odkreceniem maski. nagrzewnice wyciagasz do gory jednoczesnie przekrecajac troche do gory. robota bardziej na wyczucie niz do wytlumaczenia.
czas ktory musisz na to poswiecic to od 3 do 8 godzin w zaleznosci od stopnia zaawansowania w pracach tego typu
_________________ A100 '88 2,3 - 99-02 A10Q '91 2.8 - 01-15 A6Q '97 2.5 - 11- A4Q '03 1.9 - 15- A2 '01 1.4 - 24- Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-
|