sebco napisał(a):
Witam.
Wymieniałem podświetlanie w zegarach. Wyjmowałem i rozkręcałem zegary kilka razy bez problemu żadnych zonków po założeniu( bez ściągania klemy akumulatora) . Ale umyśliło mi się włożenie w żarówki Air Bag i awaryje wstawić LED. Dodam ze żarówki nie są zasilane z zegarów tylko żarówki idą osobnymi kablami do zasilania Air Bagu i awaryjnych. Air Bag wyglądał fabrycznie tak zrobiony. Nie ściągałem klemby bo sądziłem że rozwarcie żarówki nie bedzie miało wpływu że to tylko informacja z komputera i po zamonotowaniu LEDA - zonk. Air Bag świeci przez chwilę kilka razy miga i świeci na stałe. Dodam że na LEDdzie jak miga to nie gaśnie jak żarówka (bo ją też podpinałem) tylko przygasa i się rozjaśnia.
Czy mogę usunąć błąd Air Bag interfejsem Viakena który posiadam i jakie oprogramowanie bo ponoć u mnie jest komputer Hella a on nie za bardzo chce gadać ze wszystkimi.
Próbowałem się połączyć z ECU ale cośnie chce.
Komputer stacjonarny nie widzi mi interfejsu. Port OK ale intrface not found
Kiedyś się nim połączyłem dwoma wersjami Vaga choć dośc trudno i teraz też ich użyłem ale jak powyżej. Przecież interfejs się nie zepsuł od leżenia.
Sprawdziłem kabel i port podpinając się do ECU LPG interfejsem do LPG i jest OK. Tzn że chyba interfejs padł. Zastanawiam się nad intrfejsem czy kupiłem dobry.
Kupiłem od Viaken na którym pisze OBD k line intrface, ale mam do podpięcia i tak linie L według rysunku to mam taki:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=29
a czy nie powinienem mieć takiego:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=28
PROSZĘ O POMOC TYCH CO MAJĄ SILNIKI ABC W B4 1994 I MAJĄ INTERFEJS I SIĘ POŁĄCZYLI.
Ponoć w samochodzie jest Hella