.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 21:42:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c4 ael] Problem z ładowaniem ??
PostNapisane: 16.lut.2009 11:22:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sie.2006 11:21:28
Posty: 274
Lokalizacja: wrocław
Po wymianie szczotek w alternatorze ładowanie nadal pływa tzn w róznych momentach jest od 12,5 do 14,4 czyli prawidłowego . Może ktoś przerabiał coś podobnego , ma zamiar wymienic jeszcze regulator napięcia a dziś jeszcze wizyta u elektryka pozdrawiam i dzieki za ewentualna pomoc...

_________________
A6 C4 AEL avant - byl
80 B4 AAH sedan q-był
BMW 330d TURING był
Skoda Octavia Kombi 2.0 Fsi-był
Ford Mondeo Kombi 1.6 Ecoboost-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2009 19:31:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2007 07:33:11
Posty: 50
Lokalizacja: Jelonka
Sprawdz czy nie ma róznicy napiecia miedzy aku a alternatorem.Jesli nie ma to regulator do wymiany.

No chyba ze masz wybrany juz wirnik w alterku.

_________________
A6 C5 2.4 ALF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2009 19:43:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Kupiłeś szczotki boscha z fabrycznym wyżłobieniem czy zamienniki z prostą podstawą ?

Jesli te pierwsze do wymiany komutator bo jego powierzchnia jest nierówna i nie ma równości styku obu powierzchni.

Jeśli zamienniki to pomęcz się trochę a szczotki się ułożą i dotrą ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2009 20:34:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sie.2006 11:21:28
Posty: 274
Lokalizacja: wrocław
Kupiłem zamennik, a to dlatego że kolega miał podobny przypadek wymienił i u niego jest ok a u mnie jak na razie ,,pływaja sobie ,, może będzie tak jak napisał Adam muszą się dotrzeć poczekam jeszcze z tydzien pojezdze zobaczymy w razie dalszego braku poprawy jeszcze sie odezwe dzieki wielkie pozdrawiam

_________________
A6 C4 AEL avant - byl
80 B4 AAH sedan q-był
BMW 330d TURING był
Skoda Octavia Kombi 2.0 Fsi-był
Ford Mondeo Kombi 1.6 Ecoboost-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2009 20:55:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Oczywiście po wymianie PIERŚCIENI ślizgowych ( w altku nie ma komutatora, gdyż nie ma zjawiska komutacji:) OBOWIĄZKOWE przetoczenie tychże pierścieni w celu likwidacji bicia osiowego!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2009 21:03:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
http://pl.wikipedia.org/wiki/Komutator_(elektrotechnika) nie ma komutatora powiadasz ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2009 21:15:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2007 07:33:11
Posty: 50
Lokalizacja: Jelonka
Jak juz tacy dokładni jestesmy to rzeczywiscie kol. makaon ma racje-tu nie ma zjawiska przeł uzwojen tylko pierscienie slizgowe jak pantografy w tramwajach :) Ale zwykle potocznie tak kazdy i ja mówie na to komutator i wiadomo o co kaman ;)

_________________
A6 C5 2.4 ALF


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: