Problem jest zapewne w zepsutym czujniku tem. zewn, albo problemach z klimatronikiem. Czujnik temp. zewn. powinien miec opor okolo 1koma przy 25st C, wiec latwo wziac go do domu (jest zamontowany z przodu przed chlodnica na malym wsporniku) i jak sie nagrzeje do temp. pokojowej to zmierzyc mu opornosc.
Innym sposobem jest podlaczyc VAGA i sprawdzic co pokazuje klimatronik w polu temp. zewn. Jezeli bedzie pokazywalo ok, to cos jest z kablami miedzy klimatreonikiem a licznikiem, albo skopany jest licznik, innej mozliwosci nie ma.
Co do spalania i FISA to niestety nie ma tu nic do diagnozowania. Ma pokazywac tyle ile faktycznie jest - to jest sygnal wysylany bezposrednio z komputera silnika wiec obstawiam uszkodzony licznik.
Co do spalania w miescie tego typu pojazdu to myslalem podobnie jak Ty, ze to niby nowszy silnik itp i powinien malo palic - niestety realia sa takie ze pali w miesice na odcinkach 5-8km od 16 w gore, a jak sie normalnie jezdi po miesicei (krakow) to w 16 mozna sie zmiescic. Na trasie 10, jak sie baaardzo wolno jedzie to 8 wiec lepiej sie przyzwyczaj
AAA i pytanie o Twoj podpis - co to znaczy S-Line? Czym sie rozni od "zwyklej" A4 - bo to zawsze mnie interesowalo a nikt nie umial mi wyjasnic
