W przypadku poduchy pasażera po strzale cała deska nadaje się do wymiany. Nie znam i nie słyszałem by istniał jakiś inny sposób by wszczepić nowego jaśka w starą deskę. Możesz w pewnym stopniu poznać (a raczej posiąść wiedzę budzącą wątpiwośći

) czy w aucie były wymieniane poduszki. Po pierwsze po wybuchu prawej poduchy zniszczeniu ulega równierz przednia szyba więc obok deski też jest wymieniana. Niezgodność jej daty produkcji z innymi szybami powinna już dać do myślenia, z tym że żwir na drodze może skutkować tym samym

Wymiana deski skutkuje przeważnie jej kiepskim spasowanie z konsolą - jakoś to kiepsko wychodzi "zakładom mechaniki chałupniczej". W przypadku poduszek w siedzeniach, warto sprawdzić czy szwy są orginale i czy występuje charakterystyczne, wyczuwalne zgrubienie w miejscu ich osadzenia (kolega miał tak załatwione poduszki tylnej kanapy). Co do kurtyn podobno są widoczne po odchyleniu uszczelki od strony drzwi (osobiście nie testowałem). Najważniejsze to sprawdzić czy w sterownikach komputera (zamka centralnego i airbag'ów) nie są zapisane przypadkiem błędy typu: "
Opened Due to Crash Signal"
