.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lip.2025 02:43:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6/c4 1996] Klima i ładowanie?
PostNapisane: 15.maja.2008 17:57:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 14:39:42
Posty: 263
Lokalizacja: Głogów
Mam pytanko, ostatnio jak mi sie wlacza klima ladowanie spada z ok 13-14V na poznizej 12V tak ma być?? Akumulator 75Ah wymieniony na nowy miesiac temu. Klima po przeglądzie jes sprawna w 100% po serwisie i dobiciu. Ale jak jest gorąco do diwnie slychac ja jakby dmuchawa jakas dodatkowa na podszybiu tak ma byc? Ale przez to jak napiecie spada do ponizej 12V to xenony migaja. Alternator???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2008 18:08:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Napięcie spada bo włącza się drugi bieg wiatraka chłodzącego skraplacz. Jednak napięcie nie powinno spadać poniżej 12V. U mnie jest czasem tak minimalnie poza 12 wychylone

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2008 18:12:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Sprawdz czy masz dobry styk i specjalny smar na zaciskach akumulatora nastepnie zobacz w jakim stanie jest komutator w alternatorze i oczysc go a szczotki skoro sa krótkie to przełóż jak potrafisz lub kup nowy reg napiecia bo nie jest taki drogi. Zobacz tez czy alternator jest 120 A bo taki powinien byc oryginalny.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2008 15:52:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 11:19:06
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław
Mam ten sam problem podejrzewałem ze to może pasek wielorowkowy jest stary i przez to się ślizga ale wymiana nic nie dała jak dojdziesz co to to daj znać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2008 19:10:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 14:39:42
Posty: 263
Lokalizacja: Głogów
Wiec pasek mam tez nowy wiec to nie to. Akumulator jest nowy, styki na aku tez sa w super stanie zabezpieczone i wogole. Podejrzewam ze to alternator lub wentylator pada.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2008 17:46:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 11:19:06
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław
Wymieniłem regulator napięcia wszystko wróciło do normy koszt 40zł wymiana jest prosta jak byś nie wiedział jak to daj znać to postaram się tobie wytłumaczyć czas wymiany około 20minut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 20:34:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2008 09:37:38
Posty: 29
Lokalizacja: Chełm
witam mam podobny problem i chcialbym wymienic regulator i nie mam pojecia jak to sie robi pomogl bys?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 23:10:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Jack napisał(a):
Sprawdz czy masz dobry styk i specjalny smar na zaciskach akumulatora nastepnie zobacz w jakim stanie jest komutator w alternatorze i oczysc go a szczotki skoro sa krótkie to przełóż jak potrafisz lub kup nowy reg napiecia bo nie jest taki drogi. Zobacz tez czy alternator jest 120 A bo taki powinien byc oryginalny.

w alternatorze nie ma komutatora :!!:
sa pierscienie slizgowe i szczotki a komutator jest w pradnicy :!:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 21:52:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2008 18:46:36
Posty: 12
Lokalizacja: podkarpacie
Witam ja mam odwrotny problem od dłujszego czasu (ok 3-miesiące) wskaznik pokazuje mi czały czas ładowanie na prawie maksa w połowie między przed ostatniom kreskom a maxem nawet po przejechaniu 1400km nadal ładował ponad norme. Co to moze być??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 04:20:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
regulator napiecia do wymiany. zmierz kontrolnie napiecie, jezeli bedzie znacznie ( 15 i wiecej V)przekraczalo 14,4V to do wymiany regulator czyli to do czego w alternatorze sa przykrecone szczotki

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2009 10:01:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 21:49:04
Posty: 75
panowie, ja mam taki problem że po zapaleniu silnika bez obciążenia mam napięcie 13,5 V po włączeniu świateł spada do 13,2 nie mówiąc już o włączeniu radia i radia CB to już wogóle do 12,3 V spada... zastanawiam się czy to może być regulator napięcia ładowania... jakieś 3 miesiące temu wymieniane były szczotki i pierścień ślizgowy szczotek więc to nie to.

mam pytanie jaki regulator mam kupić i gdzie (allegro?)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: