.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 16:16:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4] przełącznik świateł w kierownicy
PostNapisane: 17.wrz.2009 09:12:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Czy istnieją nowe zamienniki czy tylko trzeba szukać sprawnej używki ?
Bo mi już drugi padł w przeciągu 9 miesięcy... Mam już instalację na przekaźnikach zrobioną, tylko teraz brakuje mi pająka....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2009 09:14:28 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
istnieją zamienniki (kiedyś szukałem do C4 i mieli do wszystkiego), ale jakiegoś hansa priesa czy innego harta.... nie wiem czy warto...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2009 15:51:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2008 16:21:01
Posty: 6
Po prostu sobie go wyczyść.
Dłużej się pocieszysz.
Pozdrawiam.

_________________
A4 B5 1,9TDI AJM 115kM Avant
robak26


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2009 17:32:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jednego rozebrałem.... i już nie złożyłem spowrotem :D :D :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2009 23:45:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
też miałem problem z poskładaniem ale jak już się z tym uporałem to działa jak nówka a żeby tak działał wystarczyło styki po naginać.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 15:56:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2008 16:21:01
Posty: 6
Ale chyba nie w audi?
Najgorzej było w Corsie, ale Audi prościutko.
Pozdro. :-)

_________________
A4 B5 1,9TDI AJM 115kM Avant
robak26


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 16:36:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
niestety w audi :P może manualnie jestem upośledzony :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 16:44:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Lewy kupuje się normalnie w sklepie, prawy bez sterowania komputerem chyba też ;)

Apropos.. czy ktoś wie, czy można założyć pająka z B3 do B2??

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 16:53:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
hello

miałem taki sam problem ... u mnie tego nie dało się naprawić - miałem po upalane styki itd. jak je podginałem to pękały ... i kupiłem na allegro w cenie coś 90 zł zamiennik heins preis czy jakoś tak ... działa do dziś tzn.. jakieś 9 miesięcy już ... także polecam te z allegro .

pozdrawiam all


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2009 19:08:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 00:43:09
Posty: 161
Lokalizacja: ...:::RZ:::...
Auto: Audi A8, Audi A4
Załóż przekaźnik. Kabel z przełącznika daj na sterowanie przekaźnikiem i po kłopocie. Przerabiałem ten temat u siebie w bodajże trzech audi.

Styki na przełączniku są dosyć gówniane i jeśli dostanie się tam jeszcze trochę kurzu całość potrafi się ugrzać i stopić plastik dookoła. Solidny przekaźnik 70A weźmie na siebie obciążenie a styk z pająka przy kierownicy będzie tylko wyzwalał przekaźnik bardzo małym prądem więc będzie wieczny :peace:

Osobiście stosowałem dwa przekaźniki (długie, mijania) umieszczone w pobliżu pasa przedniego. Zasilanie brałem bezpośrednio z aku przez dodatkowy bezpiecznik. Dodatkowa korzyść z tego to cholernie jasne światła z powodu mniejszych spadków napięcia na krótszych przewodach.

Jak będziesz chciał to schemat ci zapodam :peace:

_________________
Audi A4 B8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: