jak podłączysz te rozszerzone zegary działać będzie tylko woltomierz. (po przekręceniu stacyjki pokazuje 12V czyli napięcie akumulatora po odpaleniu silnika skacze na około 14V wiąże się to z uruchomieniem alternatora i ładowaniem)
Ciśnienie i temperatura oleju wymagają dodatkowego czujnika.
Generalnie na ten czujnik jest specjalne miejsce w głowicy gdzie się go wkręca ale z tego co wiem ni wszystkie modela mają takowe.
Tu w tym wypadku gościu rozwiercał głowice. Nie wiem niestety jak jest u ciebie.
Kable musisz przeciągnąć z komory silnika i podpiąć do kostki. Schemat elektryczny też gdzieś krąży.
http://www.audi80.pl/b4-1z-rezanie-doda ... t14586.htm
Podsumowując jeżeli nie wiesz gdzie podpiąć czujnik albo co gorsza musisz wykombinować wejście trochę roboty będzie.
P.S w podanym linku potrzeba było zamontować te 3 zegary u ciebie problem odpada po cała tablica ładnie wchodzi.
P.S.2 jeżeli mówie coś źle to mnie poprawić

jest tu dużo mądrzejszych i obeznanych w temacie
