.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lip.2025 14:56:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Audi 100 c4 2.0E 1994] Zegary - liczniki
PostNapisane: 05.gru.2009 13:24:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2009 13:17:55
Posty: 13
Lokalizacja: Watszawa
Pytanie za 100 pkt.
Czy jeśli mam zamontowane fabrycznie zegary małe (tj. obrotomierz, prędkościomierz, temp. cieczy i wskaźnik paliwa) czy mogę zamontować te rozszerzone o zegarek, temp. oleju i woltomierz? Rezygnując oczywiście z tego małego miejsca (schoweczka), czy po prostu nie będą działać.

_________________
[Audi 100 C4 2.0E+LPG 1994]
Pozdrawiam
Entereczek


Ostatnio edytowano 05.gru.2009 13:44:20 przez entereczek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 13:33:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Chyba zaworówka robił tak w którymś C4 i mu zabanglało.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 13:47:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Jak do silnika dołożysz czujnik temp. oleju i podłączysz go do zegarów, to wszystko będzie banglać.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 13:49:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2009 13:17:55
Posty: 13
Lokalizacja: Watszawa
czyli rozumiem że przewód od woltomierza jest już w kostce?

_________________
[Audi 100 C4 2.0E+LPG 1994]
Pozdrawiam
Entereczek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 13:53:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
entereczek napisał(a):
czyli rozumiem że przewód od woltomierza jest już w kostce?


Woltomierz pokazuje napięcie w zegarach, czyli nie potrzebuje żadnego kabelka.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 14:01:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2009 13:17:55
Posty: 13
Lokalizacja: Watszawa
przepraszam za moje banalne pytania ale jestem świerzakiem w tych sprawach,.
czyli jest to równo znaczne z napięciem aukumulatora?

_________________
[Audi 100 C4 2.0E+LPG 1994]
Pozdrawiam
Entereczek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 14:03:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2009 13:17:55
Posty: 13
Lokalizacja: Watszawa
czy dużo roboty jest z założeniem do silnika i doprowadzenie do zegarów czujnika temp. oleju?

_________________
[Audi 100 C4 2.0E+LPG 1994]
Pozdrawiam
Entereczek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 20:09:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
Tylko jeden kabelek , ale musisz wiedzieć gdzie wkręcić czujnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi 100 c4 2.0E 1994] Zegary - liczniki
PostNapisane: 05.gru.2009 20:33:14 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
entereczek napisał(a):
Czy jeśli mam zamontowane fabrycznie zegary małe (tj. obrotomierz, prędkościomierz, temp. cieczy i wskaźnik paliwa) czy mogę zamontować te rozszerzone o zegarek, temp. oleju i woltomierz?

Jak bedziesz rezal cos w zegarach i kabelkach to moze Ci sie przydac http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79069

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2009 22:30:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
jak podłączysz te rozszerzone zegary działać będzie tylko woltomierz. (po przekręceniu stacyjki pokazuje 12V czyli napięcie akumulatora po odpaleniu silnika skacze na około 14V wiąże się to z uruchomieniem alternatora i ładowaniem)
Ciśnienie i temperatura oleju wymagają dodatkowego czujnika.
Generalnie na ten czujnik jest specjalne miejsce w głowicy gdzie się go wkręca ale z tego co wiem ni wszystkie modela mają takowe.

Tu w tym wypadku gościu rozwiercał głowice. Nie wiem niestety jak jest u ciebie.
Kable musisz przeciągnąć z komory silnika i podpiąć do kostki. Schemat elektryczny też gdzieś krąży.

http://www.audi80.pl/b4-1z-rezanie-doda ... t14586.htm

Podsumowując jeżeli nie wiesz gdzie podpiąć czujnik albo co gorsza musisz wykombinować wejście trochę roboty będzie.

P.S w podanym linku potrzeba było zamontować te 3 zegary u ciebie problem odpada po cała tablica ładnie wchodzi.
P.S.2 jeżeli mówie coś źle to mnie poprawić :peace: jest tu dużo mądrzejszych i obeznanych w temacie :diabel:

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: