.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.lip.2025 20:54:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] Padł akumulator? A może świece?
PostNapisane: 26.gru.2009 17:22:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2007 22:41:07
Posty: 53
Lokalizacja: Czerwonak/Poznań
Kochani pomocy.. W wigilę (sic!) chcąc jechać na wigilijną kolację nie mogłem odpalić mojej audiczki. Przy pierwszym zakręceniu silnik próbował zaskoczyć. Przy kolejnych już nie. Próbowałem zakręcić kilka razy bez skutku jednak widząc, że akumulator już ledwo dyszy dałem sobie spokój. Naładowałem aku na maxa i dzisiaj kilka razy próbowałem odpalić ale efektu brak. Świece ładują się kilka sekund. I teraz pytanie które zadałem w temacie - czy to możliwe żeby akumulator padł tak, że silnik nawet nie próbuje zaskoczyć? Czy świece mogły paść skoro z kontrolek wynika, że się ładują?
Dodam, że auto kupiłem przy przebiegu 163tyś, teraz mam 200tyś i ja świec nie wymieniałem. Nie wiem jak poprzedni właściciel.
Dodam jeszcze, że dwa dni przed wigilią aku mi padł podczas próby odpalenia - naładowałem i odpalił, później jeździłem jeden dzień i w wigilię znowu padł.

_________________
Audi A6 2.5TDI (180KM) Quattro Avant Automat '00.
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2009 17:31:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Wyglada na pompe wtryskowa, ale jak mowisz ze juz tak Ci sie stalo to kup porzadny Aku i dopiero szukaj przyczyny.

Podpinales Vaga?

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2009 17:33:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2007 22:41:07
Posty: 53
Lokalizacja: Czerwonak/Poznań
Pompę wtryskową regenerowałem na początku roku.. wtedy jednak migała kontrolka od świec dając znać, że siadło coś w elektronice silnika..

_________________
Audi A6 2.5TDI (180KM) Quattro Avant Automat '00.
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2009 17:42:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
sajlent napisał(a):
Pompę wtryskową regenerowałem na początku roku.. wtedy jednak migała kontrolka od świec dając znać, że siadło coś w elektronice silnika..


To pozostaje Ci aku. Kup nowy przynajmniej nie bedziesz mial problemow w przyszlosci. Jezeli Twoj terazniejszy jest juz na wymarciu i traci wlasciwosci po kilku dniach to kup nowy.

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2009 18:11:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
nie widze powodu kupowania nowego aku. Skoro rozrusznik kręci normalnymi obrotami, a silnik nie chce zapalic to chyba oczywiste, ze to nie wina aku. szukaj przyczyn gdzie indziej - podłącz pod kompa.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Padł akumulator? A może świece?
PostNapisane: 27.gru.2009 05:48:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
sajlent napisał(a):
Dodam jeszcze, że dwa dni przed wigilią aku mi padł podczas próby odpalenia - naładowałem i odpalił, później jeździłem jeden dzień i w wigilię znowu padł.


Jezeli aku jest dobry to dlaczego po jednym dniu po naladowaniu znowu podczas proby uruchomienia aku sie rozladowalo - no chyba ze na alternator ma slabe ladowanie :?:

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Padł akumulator? A może świece?
PostNapisane: 27.gru.2009 11:01:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
mateuszsta20 napisał(a):
sajlent napisał(a):
Dodam jeszcze, że dwa dni przed wigilią aku mi padł podczas próby odpalenia - naładowałem i odpalił, później jeździłem jeden dzień i w wigilię znowu padł.


Jezeli aku jest dobry to dlaczego po jednym dniu po naladowaniu znowu podczas proby uruchomienia aku sie rozladowalo - no chyba ze na alternator ma slabe ladowanie :?:


Zmierz po prostu jakie ładowanie daje alternator.
Może tak być że aku jest niedoładowany i pada po jakimś czasie.
Ale problem u ciebie leży też pewnie gdzie indziej jeszcze, bo auto powinno odpalić jak kręci rozrusznik.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2009 11:41:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 14:37:55
Posty: 176
Lokalizacja: Drawsko Pom
Nie zmienia to faktu ze po naladowaniu powinno auto odpalic

_________________
Audi B4 1.9 TD
Audi B4 2.0 ABT
Audi B4 1.9tdi
Audi B4 1.9tdi
Audi A4 2.5tdi AFB
Audi A4 1.9tdi AFN
Audi A6 C5 1.9tdi
Audi A4 B8 2.0tdi_cr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2009 14:29:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2007 22:41:07
Posty: 53
Lokalizacja: Czerwonak/Poznań
Przyjechał znajomy z kablami i auto odpaliło za 3 razem. Kupiłem nowy aku ale problem pozostał a mianowicie jak dobrze pójdzie to odpala za 5-6 razem. Po konsultacji telefonicznej z serwisem audi podejrzane są świece. W sobotę wymienię i dam znać jak poszło.

Dzisiaj przyjechał znajomy z serwisu Audi - wszystkie świece żarowe były dead Smile Dodatkowo nie podawał paliwa do silnika ale odpalił przy pomocy PLAKa Smile także po problemie. Dzięki wszystkim za sugestie.

_________________
Audi A6 2.5TDI (180KM) Quattro Avant Automat '00.
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2010 18:20:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
sajlent napisał(a):
Dzisiaj przyjechał znajomy z serwisu Audi - wszystkie świece żarowe były dead :) Dodatkowo nie podawał paliwa do silnika ale odpalił przy pomocy PLAKa :) także po problemie. Dzięki wszystkim za sugestie.

plak i problemie - prosze cie czlowieku nie morduj ludzi takimi textami.
jak nie pali to cos nie teges.
na plaka to nawet koza zakwili jak disel ale czy o to chodzi?
logi, oglad przewodow i sprawdzenie bledow, na KONCU mechanik a nie inaczej.
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 00:31:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2007 22:41:07
Posty: 53
Lokalizacja: Czerwonak/Poznań
Spokojnie, nie spinajmy się..
Napisałem, że po problemie bo autko już pali od momentu wymiany świec i akcji z plakiem. A plak byl potrzebny do pierwszego odpalenia bo nie było paliwa w układzie (w koncu kręciłem xx razy i próbował zapalić ale zdychał albo nie reagował na kręcenie).

_________________
Audi A6 2.5TDI (180KM) Quattro Avant Automat '00.
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 12:40:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10366
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
shakal12 napisał(a):
plak i problemie - prosze cie czlowieku nie morduj ludzi takimi textami.
jak nie pali to cos nie teges.
na plaka to nawet koza zakwili jak disel ale czy o to chodzi?
logi, oglad przewodow i sprawdzenie bledow, na KONCU mechanik a nie inaczej.
pozdrawiam


Ale pleciesz głupoty, bardzo odbrze sobie chłopak poradził a Ty jakiś umordowany textami jesteś. Sam nieraz odpalam samochody po poskładaniu na acetylen n z palnika, , chyba lepiej jak zaskoczy na gazie i zaśie paliwo niż mordować rozrusznik, akumulator i nerwy. Ech.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pytania pytania
PostNapisane: 03.sty.2010 18:59:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 15:55:59
Posty: 14
na początku:

to skąd brak tego paliwa? nie było mowy o tym

po drugie to widzę, że ten wózek nie tego....
regeneracja pompy po 160 tys....? i co jeszcze

_________________
Teraz = Audi A3 2.0 TDI 140 KM

Było:
Audi A6 2.7 TDI 180KM
Audi A6 1.9 TDI 110KM
VW Passat 1.9 TDI 110KM
VW Passat 1.9 TDI 90KM
VW Passat 2.0 16V 130KM
VW Passat 1.9 D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pytania pytania
PostNapisane: 09.sty.2010 21:09:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2007 22:41:07
Posty: 53
Lokalizacja: Czerwonak/Poznań
szuwarek1912 napisał(a):
regeneracja pompy po 160 tys....? i co jeszcze

Gdzieś Ty wyczytał, że po 160 tys? Regeneracja była po 190 tys. ale to inna bajka. Skąd brak paliwa tego póki co nie wiadomo.

_________________
Audi A6 2.5TDI (180KM) Quattro Avant Automat '00.
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2010 06:24:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.lut.2007 21:34:00
Posty: 190
Lokalizacja: Bramsche
No wiesz jak jest, mój ma 230 tyś pompa nie regenerowana i pali na dotyk zwłaszcza przy ostatnich mrozach. Dodam ze furę mam z 2003 roku i aku... wymieniłem dopiero miesiąc temu. Cały czas oryginał Varta z 2003 roku. Dodam ze znam historie fury od samego początku. Ja nic nie sugeruje ale daje troche do myślenia. Acha zapomniałem dodać że świece wciąż nie wymieniane mimo że servis sugerował wymiane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2010 11:06:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 22:21:52
Posty: 77
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: Q7 3,0 TDI BUG
A co z tymi swiecami sprawdziłeś już?

_________________
Q7 3,0 TDI 233km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2010 16:52:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2008 13:39:05
Posty: 80
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Q7 3.0 TFSIe
tetek2 napisał(a):
No wiesz jak jest, mój ma 230 tyś pompa nie regenerowana i pali na dotyk zwłaszcza przy ostatnich mrozach. Dodam ze furę mam z 2003 roku i aku... wymieniłem dopiero miesiąc temu. Cały czas oryginał Varta z 2003 roku. Dodam ze znam historie fury od samego początku. Ja nic nie sugeruje ale daje troche do myślenia. Acha zapomniałem dodać że świece wciąż nie wymieniane mimo że servis sugerował wymiane.


Nie widzę w tym nic dziwnego.
Mój aku po 6 latach również zaczął "klękać" (padła jedna cela) i trzeba było go wymienić.
Jesienią autko zaczęło gorzej palić. Sprawdziłem świece i nie mogłem uwierzyć: padły wszystkie 6 :/
Zdarza się.

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2010 17:08:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
nie doczytalem nigdzie, ale po Twoim "podpisie" masz silnik 180 PS wiec napewno jest to V6!
z tego co juz widzialem na forum, ponoc zdrowe V6 praktycznie odpala bez swiec (jesli sie bardzo myle prosze poprawic)
i to by sie zgadzalo. po zakupie mojego A6 rok 02, silnik rowniez V6 wyminilem swiece, a po sprawdzeniu starych okazalo sie ze tylko jedna byla sprawna, a mimo to silnik odpalal normalnie. jednak to bylo latem, a Twoja sytulacja miala miejsce zima, wiec nie wiem czy ta metoda sie sprawdza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2010 19:44:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
zegar napisał(a):
nie doczytalem nigdzie, ale po Twoim "podpisie" masz silnik 180 PS wiec napewno jest to V6!
z tego co juz widzialem na forum, ponoc zdrowe V6 praktycznie odpala bez swiec (jesli sie bardzo myle prosze poprawic)


U mnie tak było. Póki temperatura nie spadła do ok. -5 st.C. to palił jak zawsze. Potem zauważyłem, że trochę mniej chętnie startuje (ale dalej odpalał bez bólu), sprawdziłem świece i okazało się, że wszystkie sześć sztuk do wyrzucenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2010 19:49:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
tetek2 napisał(a):
No wiesz jak jest, mój ma 230 tyś pompa nie regenerowana i pali na dotyk zwłaszcza przy ostatnich mrozach. Dodam ze furę mam z 2003 roku i aku... wymieniłem dopiero miesiąc temu. Cały czas oryginał Varta z 2003 roku. Dodam ze znam historie fury od samego początku. Ja nic nie sugeruje ale daje troche do myślenia. Acha zapomniałem dodać że świece wciąż nie wymieniane mimo że servis sugerował wymiane.


Spoko, spoko. Na wszystko przyjdzie czas. Ja akumulator wymieniłem po prawie 9 latach, świece po siedmiu a pompa padła po 250 tys. km. Absolutnie bez żadnych objawów wstępnych, więc to że 'pali na dotyk' nic nie oznacza.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: