matrixs napisał(a):
Który rok audi. W większości jest na górze i dostęp jest bardzo dobry. Klucz 13 dwie śruby, +,i wychodzi. Żadna filozofia. Dolna śruba może nie wyjść więc można odkręcić wiskoze lub wyłamać na śrube otwór w wiskozie(w mocowaniu na łeb szpilki)
witam, w sobote "zerwalo" mi rolke paska z alternatora jak sie okazalo jest to rolka ze sprzegielkiem, szrpnelo autem i przez chwile drgalo jakby wjechac na przerywane linie namalowane na brzegu drogi, zabralem sie dzisiaj zeby wymontowac alternator i zalozyc w poniedzialek nowa rolke.
jak w cytowanym poscie potrzebna 13 najlepiej gieta i pozniej nasadka 7 lub 8 mm do odkrecenia przewodow, dostep generalnie dobry, wczesniej czytalem jak sie do tego zabrac i czesto pisano o wymontowaniu wiatraka lub wylamaniu zeberek ktore przeszkadzaja w wyjeciu lewej sruby lub obcinaniu jej lba, otoz udalo mi sie ja wyjac bez tego mianowicie w lapie jest wyciecie ktore umozliwia wysunac alternator wraz z wysunieta niedokonca sruba tyle ze trzeba ja umiescic "pod katem opierajaca sie na zeberkach"
dolaczam fotostory jest na nim uszkodzona rolka, alternator, widok nieszczesnej sruby.
