.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lip.2025 00:43:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 c4 Wymiana meszka przy galce od biegow.
PostNapisane: 12.maja.2010 23:35:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2010 21:41:22
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
Witam
Jak moge wymienic meszek od galki skrzyni biegow w 100 c4 1992.
Cos odkrecic . Czytalem 1 posta w tym temacie ale dotyczyl on innego modelu audi.
Jakies podpowiedzi? :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 09:09:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Pociągnij do góry za osłonę od strony tyłu samochodu - jest na zatrzaskach.
Z przodu jest na zaczepach - trzeba wysunąć.
Będzie wszystko widać. Przypuszczam, że jest odkręcana.
Sam też zamierzam wymienić - poprzedni właściciel zamontował wielką drewnianą wajchę - chyba od starego autobusu :).

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 11:33:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2008 21:58:37
Posty: 185
Lokalizacja: Świdnica
Auto: Audi 100 c4 2.5 TDI AAT
A może ktos wie jak zrobić aby mieszek nie schodził w dół ??? Mieszek posiadła taki plastykowy pierścień ale nie wiem jak go zamontować.

_________________
Audi 100 C4 2.5 TDI AVANT `93 AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 12:18:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Może to pomoże
Obrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/009139aa824c18f0.html

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 16:07:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2010 21:41:22
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
casian napisał(a):
A może ktos wie jak zrobić aby mieszek nie schodził w dół ??? Mieszek posiadła taki plastykowy pierścień ale nie wiem jak go zamontować.


Powinien byc tez albo zatrzask na tym pierscionku albo male wkrety imbusowe po obwodzie pierscienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 16:23:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2008 21:58:37
Posty: 185
Lokalizacja: Świdnica
Auto: Audi 100 c4 2.5 TDI AAT
Otóż cos mi nie gra i nie wiem gdzie leży problem.. gdyż worek posiada jakiś plastykowy pierścień ale nie wiem gdzie dokładnie on ma być zamontowany aby worek sie nie zsuwał z drążka.. Foto dla podglądu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Audi 100 C4 2.5 TDI AVANT `93 AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 17:00:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Polecam lekturę tego tematu:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=mieszek

Mieszek nie trzyma się na pierścieniu tylko na tej wewnętrznej "rurce" która jest normalnie skręcona z dwóch części, można przekręcić ze starego do nowego.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 21:52:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2010 21:41:22
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
sebastian_k napisał(a):

Dzieki - co schemat to schemat. Na tabeli jest odnosnik PATRZ RYSUNEK do elementu 24 i 26 .
Myslalem ze plastikowa ramka zejdzie bez problemow wraz ze starym meszkiem.
To wzialem meszka za fraki i won do kosza ale ramka jak siedziala tak siedzi.
Taraz jest ladna dziura . W postach na forum jest ze mozna wyjac zapalniczke z tunelu srodkowego, poszukac i odkrecic jakies wkretu mocujace i unies tunel do gory i ze nieby pojdzie gladko. Tylko ze u mnie nie ma popielniczki - sa tylko nawiewy i gniazdo zapalniczki. Czy trzeba odkrecac tunel srodkowy zeby bez szarpania zdemontowac plastikowa ramke od meszka ?

_________________
Audi 100 C4 2.3 E AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2010 09:23:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Mi po prostu wyskoczyło z zaczpów razem z plastikiem - pod mieszkiem są np. śruby do odkręcenia konsoli środkowej - ja po to właśnie zdejmowałem mieszek.

Czytałem, że można także podważyć śrubokrętem.
Zaczepy są w tylnej części - tej bliżej ręcznego i tam można podważyć lub tą stronę pociągnąć w górę. Z przodu po prostu wsuwa się w otwory.

Jak zdejmiesz plastik to proponuję poxipol do gumy lub skóry (lub coś podobnego) i dokładnie skleić (mieszek tłumi też hałas).

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2010 11:54:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2008 21:58:37
Posty: 185
Lokalizacja: Świdnica
Auto: Audi 100 c4 2.5 TDI AAT
Ja swój problem rozwiązałem... Dla potomnych :

Mieszek składa się z woreczka skórzanego, jak by to ująć tulei która skład się z dwóch części jednej która wieńczy mieszek od wierzchołka i drugiej tulei znajdującej się pod mieszkiem. Są one ze sobą skręcone. Na rys z ETKI to elementy nr 27 i 25.

U mnie ta tuleja pod spodem była po prostu za krótka, wyciągnąłem ze starego mieszka poskręcałem i teraz idealnie wszystko gra :)

_________________
Audi 100 C4 2.5 TDI AVANT `93 AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2010 15:42:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2010 21:41:22
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
mercury15 napisał(a):

A koledzy- u zadnego z was ramka plastikowa 24 nie podchodzi pod tunel srodkowy od strony recznego?
U mnie wlasnie tak jest i nie ma bata zebm zdjal ta ramke na 2 srubokrety jednoczesnie. Niestet u mnie nie da rady - Tylko podwazyc i 30 sekund i gotowe-wiec probowalem w inny sposob i odkrecilem 2 sruby 10 po bokach tunelu i jedna pod dzwignia recznego. Juz prawie szczesliwy podnioslem most do gory delikatnie. Puscily zaczepy po bokach ale te ukryte pod ramka 24 trzymaja most twardo. A tak jak wspomnialem ramka podchodzi pod tylna czesc mostu jakies 6mm- to za duzo na srubokret.
Jakies inne zaklecie jest potrzebne. :!!:

_________________
Audi 100 C4 2.3 E AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2010 18:15:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
No to u mnie jest inaczej - nie ma też śruby pod ręcznym, a śruby od osłony tunelu są pod ramką...

Możesz zrobić fotki? Coś może wymyślimy...

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2010 21:58:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2010 21:41:22
Posty: 17
Lokalizacja: Gdansk
sebastian_k napisał(a):
No to u mnie jest inaczej - nie ma też śruby pod ręcznym, a śruby od osłony tunelu są pod ramką...

Możesz zrobić fotki? Coś może wymyślimy...

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Nie zmieszczalem fotek jeszcze ale sprobujemy

_________________
Audi 100 C4 2.3 E AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2010 22:48:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Obrazek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6066ad10b022e228.html

Czerwoną linią zaznaczyłem miejsce, gdzie (moim zdaniem - jeśli ktoś uważa, że się mylę proszę mnie poprawić) należy wcisnąć śrubokręt i podważyć. Za przednimi siedzeniami są jeszcze 2 śruby na bokach plastikowej osłony kanału. Jeśli się je odkręci, kanał będzie można lekko!!!! unieść do góry i być może odrobinę przesunąć do tyłu.

Wydaje mi się, że jest za mała szczelina pomiędzy kanałem a plastikową ramką wokół mieszka (tam, gdzie dorysowałem kreskę). Jeśli śruby z tyłu powodują napięcie i dociśnięcie plastiku ramki mieszka odkręcenie ich pozwoli wyjąć mieszek wraz z plastikową ramką.

No chyba, że poprzedni właściciel zastosował własną myśl techniczną i np. skleił te elementy...

POWODZENIA

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: