.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lip.2025 00:47:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c5] cos mi prad zre
PostNapisane: 20.kwi.2010 16:38:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2008 07:25:42
Posty: 214
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Mam taki problem: cos mi prad zre. Przy uzbrojonym alarmie prad to 3A. Na bezpiecznikach nie znalazlem nic. Ktos ma jakis pomysl jak zidentyfikowac co jest tego przyczyna? Albo moze zna ktos dobrego elektryka z okolic lodzi?

_________________
A6 C5 1.9 TDI AVG Avant
================
www.dsoi.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2010 19:46:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Wiemy jak użyć "szukajki". A tam jest o tym milion postów.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2010 20:09:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
3A to stanowczo za dużo. Jak mierzyłeś to miałes drzwi i machę zamknięte? Jeśli nie to pewnie działało jeszcze oświtlenie wnętrza i taki pomiar tp do niczego.
Czeka cię zabawa z bezpiecznikami. Wyciągaj po kolei i dowiesz się w jakim obwodzie jest "złodziej".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2010 21:04:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2008 07:25:42
Posty: 214
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Zanim tu napisalem sprawdzilem juz obwod po obwodzie. Lampki wylaczone i jednyni maska otwarta zeby pomiar zrobic. Akumulator tez sprawny.

_________________
A6 C5 1.9 TDI AVG Avant
================
www.dsoi.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2010 21:23:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Mi aku robił zwarcie, a wydawał być się sprawny i pomierzony przez fachmana przed problemami ze złodziejem prądu w aucie. Sprawdź po kolei wszystkie fabryczne oraz niefabryczne obwody. Następnie odepnij alternator, dalej rozrusznik. Ostatnio też walczyłem z tym problemem.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 c5] cos mi prad zre
PostNapisane: 20.kwi.2010 22:25:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
birdman napisał(a):
Mam taki problem: cos mi prad zre. Przy uzbrojonym alarmie prad to 3A. Na bezpiecznikach nie znalazlem nic. Ktos ma jakis pomysl jak zidentyfikowac co jest tego przyczyna? Albo moze zna ktos dobrego elektryka z okolic lodzi?

Kolego napewno 3 ampery? jesteś 100%pewien pomiaru? W masce w zamku prawdopodobnie też masz włącznik ale on by tyle pobierał.Warto by sprawdzić czy "spina"jakiś przekaźnik.

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2010 11:56:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2008 07:25:42
Posty: 214
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Wczoraj jak sprawdzalem i pisalem tego posta to wlasnie tyle bylo.
Jak moge te przekazniki posrawdzac?

_________________
A6 C5 1.9 TDI AVG Avant
================
www.dsoi.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2010 12:58:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12014
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wypinaj kolejno i sprawdź, po wypięciu którego pobór spadnie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2010 22:12:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2008 07:25:42
Posty: 214
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Wydaje sie rozwiazalem problem. Przyczyna byl skorodowany czujnik otwarcia maski. Nie bylo by problemu gdyby nie to ze ktos kto go montowal podlaczyl + od obudowy czujnika. Po tym jak korozja przezarla czujnik nastapilo zwarcie... Reszte historii znacie. Teraz przy wlaczonym alarmie mam 0.07A.

_________________
A6 C5 1.9 TDI AVG Avant
================
www.dsoi.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2010 12:53:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2008 07:25:42
Posty: 214
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Przyczyna jednak bylo cos innego: uszkodzony regulator napiecia.
Mozna to zfiagnozowac wyciagajac wtyczke wchodzaca do regulatora. Jesli po jej wyjeciu i wlaczeniu silnikia mamy ladowanie to walniety jest regulator.
Po jego wymianie problem zniknal.
Koszt nowego (bosh) 130zl. Wymienic mozna spokojnie samemu tylko uwazac trzeba zeby nie polamac szczotek bo sa dosyc kruche.

_________________
A6 C5 1.9 TDI AVG Avant
================
www.dsoi.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: