.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 10:27:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2010 11:59:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Marianb napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Wczołgujesz się pod prawy reflektor i masz go zaraz przed oczami ;)

Łatwo powiedziane, jak ktoś wcześniej tego nie robił w ABH to tak szybko mu nie pójdzie. Ośmielę się stwierdzić, że raczej nie pójdzie ;)
PS Emsi wiem kto ma alternator do V8 "u ciebie w mieście", nawet dwa, ale ciężko się z nim dogadać.


Alternator aż tak bardzo nie potrzebny. Na bank trzeba rozrusznik zmieniać.

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2010 15:41:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
A żeby wyciągnąć rozrusznik, to trzeba wykręcić filtr oleju :peace:

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2010 13:40:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
rodzynek napisał(a):
A żeby wyciągnąć rozrusznik, to trzeba wykręcić filtr oleju :peace:

Małe OT:
Rodzynek, skoro jesteśmy już przy filtrze oleju, to może podpowiesz jak wykręcić czujniki ciśnienia i temperatury oleju podające info na zegary ;) :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2010 15:47:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Hmm, tak normalnie - najlepiej z kanału. Ale ja to robiłem kładąc się pod autem i używając ogólnodostępnych narzędzi.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2010 21:19:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
dokładnie, da rade bez kanału położyć się pod autem przy przednim kole pasażera i masz do tego dostęp.
Jak się nie mieścisz to podnieś trochę auto żabką i już w ogóle malina. standardowe płaskie klucze wystarczą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2010 15:34:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 23:36:17
Posty: 257
Lokalizacja: Sokolniki Las/ Ozorków
apropo ladowania 13.2 mam na aku (wymieniony regulator) a 16 na alternatorze.

OT.
w sobote jadac zaczela mi lekko zapalac sie kontrolka od ladowania po czym auto zamarlo na swiatlach ( droga z lodzi do wisly). po zmudnej jezdzie rowerem po czestochowie o 7.00 rano znalazlem pana ktory mi to zrobil.
Mysle teraz nad wymiana szczotek jak mniej wiecej to sie ma? Czy oplaca to sie w moim audiku 100 c4 2.0 e kj

_________________
jezeli robie jakies bledy w pismie to napisz pw poprawie post.
[Mazda 323f BG creon 1.6 Sohc benzyna]bylo
[Audi 100 c4 2.0e AAD klimatronik]bylo
[Audi a6 c4 2.6 abc klimatronik]jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2010 15:51:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
fatbone napisał(a):
apropo ladowania 13.2 mam na aku (wymieniony regulator) a 16 na alternatorze.


16V na alternatorze?? I tylko 13,2 na akumulatorze??

1. Regulator padnięty (max. ma dawać 14,5V);
2. Kabel pomiędzy alternatorem, a akumulatorem do wymiany.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2010 15:54:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
fatbone napisał(a):
apropo ladowania 13.2 mam na aku (wymieniony regulator) a 16 na alternatorze.

OT.
w sobote jadac zaczela mi lekko zapalac sie kontrolka od ladowania po czym auto zamarlo na swiatlach ( droga z lodzi do wisly). po zmudnej jezdzie rowerem po czestochowie o 7.00 rano znalazlem pana ktory mi to zrobil.
Mysle teraz nad wymiana szczotek jak mniej wiecej to sie ma? Czy oplaca to sie w moim audiku 100 c4 2.0 e kj


skoro zmieniałeś regulator to szczotki też są nowe, a ładowanie 16V jest raczej nie możliwe, najpierw zobacz jak wyglądają pierścienie na wirniku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2010 16:12:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
hubos21 napisał(a):
...a ładowanie 16V jest raczej nie możliwe...


Jak najbardziej możliwe. Alternator ma to do siebie, że daje napięcia wzrastające wraz z obrotami. Dlatego montuje się regulator nie puszczający więcej niż te 14,2-14,5V. Ten ewidentnie puszcza, vide - spaprany.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: