.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 14:35:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A8/VW Phaeton V10 problem elektryczny
PostNapisane: 23.lis.2010 22:52:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2010 22:45:11
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
Witam, niestety byłem zmuszony przenieś się z moim problemem do Użytkowników Audi, ponieważ na forum VW nie uzyskałem podpowiedzi/odpowiedzi. Mój problem jest następujący, otóż od jakiegoś czasu mam problem z układem elektrycznym w Phaetonie, otóż często gdy odpalam auto to słyszę jak w bagaźniku "załącza' się dosyć głośno elektromagnes od przełączania akumulatorami, a kolumna kierownicy nie ustawia się w zapamiętana pozycję, wymieniłem już jeden akumulator bo wyglądał na lekko zużyty ale problem nie znikł. Jest też druga sprawa, mierząc ładowanie akumulatorów zauważyłem że są one ładowane różnym prądem, aku od rozruchu większym a aku od elektroniki mniejszym, czy tak powinno być? Jak auto postoi z dwa dni nieruszane to aku od elektroniki gubi trochę prądu, sprawdziłem pobór, i jest ok, akumulator na testerze pod obciążeniem też jest w porządku. Zna się może ktoś na tych autach, czy to może fiksować układ od regulacji akumulatorów.
Wdzięczny bym był za jakąś podpowiedz lub kontakt do jakiegoś dobrego elektryka/elektronika. :?: :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2010 23:01:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2008 18:59:07
Posty: 497
Adaptacja akumulatora po wymianie zrobiona ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 15:01:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2010 22:45:11
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
A to trzeba cos takiego zrobic ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 15:14:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2008 18:59:07
Posty: 497
Trzeba. W A8 D3 jest coś takiego jak Energy Management Control Module. Phaeton to konstrukcyjnie właściwie to samo auto w innej budzie, więc zapewne robi się to analogicznie. Zobacz tutaj, może coś pomogą: http://www.a8team.pl/topics16/2903.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 15:29:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2010 22:45:11
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
To znaczy że muszę podpiąć VASa i tam poszukać w opcjach, czy też można to zrobić bez kompa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 16:26:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2008 18:59:07
Posty: 497
Musisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 18:03:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2010 22:45:11
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
No i się zrobił problem, ponieważ podłączyłem VASa wybrałem opcje 61-Regulacja Akumulatora i mi pokazuje komunikat, że system w samochodzie nie występuje, a to raczej jest bzdura, bo auto ma dwa aku i układ regulacj akumulatora. :/ I co tu dalej począć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2010 18:28:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2010 22:45:11
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
Czy jest możliwa sytuacja w której dwa akumulatory są ładowane różnymi napięciami, ponieważ aku do rozruchu jest ładowany prądem o 1,2 V większym niż aku od elektroniki ? Ma ktoś jakiś pomysł :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: