.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 14:41:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 21:27:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Postukaj po rozruszniku (czasem pomaga), ale i tak do naprawy (należy sprawdzić włącznik, szczotki, wirnik, tulejki słowem kompletny serwis rozebranego rozrusznika)

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 22:04:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 06:07:59
Posty: 556
Lokalizacja: Olsztyn ...piekna Warmia
sprawdź u elektryka akumulator pod obciążeniem, to że jest naładowany nie oznacza że ma odpowiednia moc rozruchowa....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2010 22:27:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2007 13:30:45
Posty: 36
Lokalizacja: wrocław
gdyby gasły lampki to by były winne klemy , gdyby akumulator miał mały prąd to by spadało napięcie,lampki przygasały, wskaźniki głupiały . W opisanym przypadku albo akumulator jest do luftu - najbardziej prawdopodobne , albo rozrusznik ma takie opory że nie daje rady. test rozstrzygający to podmiana na chwilę akumulatora. Rozruszniki pracują na trybach prostych , zużyte tulejki z przodu powodują pracę pod kątem i duże tarcie. Ale nie w tym przypadku raczej

_________________
A100 C4 AAR Zabytek
A6 2,5 TDI QUATTRO AVANT AEL junior
A8 D3 4.2 Potwór
Skoda Superb 2.0 TDI 173KM , DSG , full wypas
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2010 07:26:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Możesz mieć uszkodzony "automat" - elektromagnes wrzucający bendix. Jak nie da rady wrzucić to nie włączy pełnego prądu na rozrusznik. Elektromagnes ten ma dwa uzwojenia słabe między stacyjką i masą i mocne między stacyjką a szczotkami rozrusznika. Ponieważ prąd drugiego uzwojenia jest znacząco mniejszy od prądu głównego w rozruszniku zasadniczo rozrusznik jest dla niego pełną "masą" - "-". Dzięki temu ma siłę "wbić" bendix w zazębienie.
Jeżeli szczotki tracą kontakt drugie uzwojenie nie działa zazwyczaj nie wrzuca bendix'u.
Jeśli słychać wyraźny stuk "wbicia" to masz przypalone/zużyte styki w automacie i nie daje głównego prądu na rozrusznik. Zmierz napięcie pomiędzy tymi dwoma dużymi śrubami podczas rozruchu - jeżeli nie znika to masz automat do wymiany.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: