Witam.
Ze względu na złożoność problemu zdecydowałem sie napisać nowy post.
Chciałem państwu przedstawić następujący problem z moim a6 c5 2002r, 2,4 benzyna , skrzynia biegów chyba multitronic.A mianowicie:
od czasu do czasu zaczęła opadać i z powrotem podnosić się do prawidłowej wartości wskazówka temperatury, w momencie gdy dzieje się to zaczyna także mrygać ( tak jak jakiś kabelek by nie łączył, nieregularnie)na fisie podświetlenie wybranego biegu - D, w pewnym momencie później zaczyna migać (z jednakowa częstotliwością)podświetlenie wszystkich pozycji skrzyni biegów czyli PRND (biegi zmieniają się chyba prawidłowo, po przeżuceniu selektora biegów na +/- też można zmieniać biegi selektorem, jest ok -nie wyswietla się to tylko na fisie). Po zatrzymaniu samochodu można zaobserwować podwyższone obroty biegu jałowego, ale tylko na P. Po wyłączeniu i włączeniu stacyjki, uruchomieniu silnika mryganie podświetlenia wszystkich pozycji ustaje, ale w momencie przełączenia selektora nie podświetla się dana pozycja skrzyni biegów: P lub R lub N lub D, a do tego w momencie wrzucenia wstecznego R , wciskaniu i puszczaniu hamulca stuka cewka blokady selektora i miga kontrolka bucika przy selektorze, a do tego samochód nie przyśpiesza prawidłowo (obroty szybko rosną, a prędkość ledwo co). Dodam, że w momencie mrygania podświetlenia wszystkich pozycji selektora na wstecznym przyśpiesza prawidłowo. Dzieje się to wszystko na rozgrzanym silniku, gdy wystygnie np. rano po uruchomieniu jest wszystko ok, do momentu gdy się nie rozgrzeje.
Ze wzgledu na to, że windows vista nie wspułpracuje u mnie z vag-com, mogłem tylko sprawdzić błędy polskim vagiem, a wyświetliły się następujące:
-skrzynia biegów:
17090 obwód czujnika zakresu - zakres/możliwości skrzyni biegów
brak osprzętu/nie związany ze sprzętem
- silnik:
16891 regulacja biegu jałowego-obroty powyżej założonych (po wykasowaniu błędów obroty wracają na swój prawidłowy poziom).
- z licznika nie ma żadnych błędów.
I to by było chyba na tyle.
Bardzo proszę o podpowiedzi i z góry dziękuję.
_________________ 126p 78r odbudowany od podstaw -był
Polonez 1.6 -był
Opel Corsa A 1.4 -był
Honda Accord 1.8 V gen- była
Opel Combo 1.7 cdti 101KM- był
Audi a4 b5 1.9 tdi 90KM - był
Audi A6 C5 2,4 benzin -170KM-jest
|