.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lip.2025 23:25:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C4 100 Problem centralnego zamka :/
PostNapisane: 15.maja.2011 23:29:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 12:08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Zabrze
Auto: A4 B5
Witam! Ostatnio po wizycie u mechanika padł mi alarm (nie ori) i centralny zamek. Co do alarmu to zlokalizowałem usterkę była to nie do końca wpięta wtyczka zasilająca alarm i początkowo trzymał na aku alarmu jednak nie mając zasilania z Akumulatora samochodu padł. Po włożeniu wtyczki wróciło do normy. Problem teraz mam z centralnym zamkiem. Pompka się nie spaliła i wg. mojego brata elektronika jest ok! Jednak po naciśnięciu pilota centralny się nie zamyka. Migają kierunki i alarm się uzbraja z otwieraniem jest podobnie. oczywiście otwieranie i zamykanie z kluczyka też nie uruchamia centralnego.
Chciałem się połączyć Vagiem z centralnym zamkiem ale:
1. Mam polski Vag 4.9
2. Stare złącze OBD I
Jedyne z czym mi się udało połączyć i odczytać to błąd airbag (zwijak kiery) z modułem komfortu (którego chyba nie mam bo szyby el przód nie zamykały się automatycznie) i centralnym zamkiem zero łączności.
Czy ktoś wie co z tym fantem zrobić??

_________________
Audi 100 C4 2,0 E (brata :P)
Polonez Caro 92r 1,5 LPG już zezłomowany :P
Ford Ka 1997 1,3 Endura E [był] - 2000 1,3 Endura E [jest] (dziewczyny)
[url=http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219539-all-b5-devilowe-wozidlo-30-17/]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2011 08:10:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
W ustawieniach portu COM Vaga znajdź coś takiego jak LATENCY i ustaw na 0.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2011 05:35:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
Sprawdź bezpieczniki , wygląda na brak zasilania centralnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2011 08:27:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 12:08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Zabrze
Auto: A4 B5
bezpieczniki te po lewej stronie za tą klapką w konsoli (jak się otworzy drzwi kierowcy) Sprawdzone. Sprawdzałem każdy tam.

_________________
Audi 100 C4 2,0 E (brata :P)
Polonez Caro 92r 1,5 LPG już zezłomowany :P
Ford Ka 1997 1,3 Endura E [był] - 2000 1,3 Endura E [jest] (dziewczyny)
[url=http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219539-all-b5-devilowe-wozidlo-30-17/]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2011 10:50:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
Co robił mechanik może uszkodził przez przypadek jakiś przewód.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2011 11:56:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 12:08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Zabrze
Auto: A4 B5
krzysztof125 napisał(a):
Co robił mechanik może uszkodził przez przypadek jakiś przewód.

Mechanik robił przekładnię kierowniczą. Więc też odpada trochę.

_________________
Audi 100 C4 2,0 E (brata :P)
Polonez Caro 92r 1,5 LPG już zezłomowany :P
Ford Ka 1997 1,3 Endura E [był] - 2000 1,3 Endura E [jest] (dziewczyny)
[url=http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219539-all-b5-devilowe-wozidlo-30-17/]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2011 12:47:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
W tym Audi centralny jest jeszcze pneumatyczny jak pamiętam, więc sprawdź w pompce czy nie rozleciał się wirnik odpowiedzialny za ciśnienie potrzebne do pracy centralnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2011 21:44:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 12:08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Zabrze
Auto: A4 B5
Napisałem że była sprawdzana pompka wygląda to tak jak gdyby nie dostała napięcia. Reszta wygląda ok.
po walce z Vag`iem podejmuję decyzję by podpiąć inną pompkę. Zobaczymy jak to będzie.

BTW to odczytałem z Vaga jako błąd
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8A0 959 655
Component and/or Version: Airbag IV AUDI D00
Software Coding: 00254
1 Fault Found:
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction
31-00 - Open or Short to Ground

W roli upewnienia się. To jest błąd który pojawia się przez uszkodzony zwijak??

_________________
Audi 100 C4 2,0 E (brata :P)
Polonez Caro 92r 1,5 LPG już zezłomowany :P
Ford Ka 1997 1,3 Endura E [był] - 2000 1,3 Endura E [jest] (dziewczyny)
[url=http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219539-all-b5-devilowe-wozidlo-30-17/]


Ostatnio edytowano 06.cze.2011 09:56:53 przez Horny Devil, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2011 10:45:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2008 09:11:10
Posty: 192
Lokalizacja: Bieszczady
Podaj rok auta i daj na pw adres , wyślę ci schematy centralnego może coś dasz radę sprawdzić.Ciężko na odległość coś więcej powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2011 09:57:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 12:08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Zabrze
Auto: A4 B5
Usterka naprawiona. Zimy lut na płytce w pompce. A bracik dupa nie elektronik :/ Temat do zamknięcia.
Dziękuje za pomoc

_________________
Audi 100 C4 2,0 E (brata :P)
Polonez Caro 92r 1,5 LPG już zezłomowany :P
Ford Ka 1997 1,3 Endura E [był] - 2000 1,3 Endura E [jest] (dziewczyny)
[url=http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219539-all-b5-devilowe-wozidlo-30-17/]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: