.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lip.2025 09:19:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A3 TDI 90 KM, 1998 nieznane kody błędów VAG
PostNapisane: 03.sty.2010 19:35:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 17:48:31
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
Witam.

Kupiłem jakiś czas temu auto audi A3 1,9 TDi 90 KM 1998 r. pierwsze mrozy i nie odpalił.

Po wymianie oleju, filtru paliwa, aku oki, świece nowe, dolewane do paliwa ulepszacze od parafiny. Samochód nie jest

Zdenerwowałem się lekko podłączyłem pod VAG i mam następujące kody błędów:
1 Znalazłem Błąd:
00522 - hW@6ľČ;Q+eo&ĘňtnRH-@ú·w•>,®A@B}mEhO@EçJ
30-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent

2 Znalazłem Błąd:
00991 - H!)S‡6d3E'II,uB
28-00 - Unknown Error Elaboration

00956 - Shareware Version. To Decode all DTC's
09-00 - Please Register/Activate

Pomocy nie mogę go odpalić. Jak jest zimno nie odpala ale jak jest ciepło to kręci chwile (im cieplej tym krócej kręci) i odpali, nie czaje o co chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 19:37:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 17:48:31
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
Wiem co znaczą te kody ale czy któryś z nich może ma wpływ na odpalanie auta ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 20:37:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
1. Przestań używać wersji 3.11 PL, to nie będzie chińskich znaczków.
Skoro wiesz co znaczą kody, to albo się podziel, bo mi się nie chce szukać opisu, albo jeśli wiesz, to nie musisz pytać.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 21:05:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 17:48:31
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-b.html

Kody pod tym linkiem.

Chodzi o to czy te błędy mogą wpływać na zapłon auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 21:20:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Czujnik temperatury G62 i lampka wewnętrzna, nie mają nic wspólnego z odpaleniem auta. Nie wiem natomiast co oznacza kod 956 key 2 (klucz 2)

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 23:03:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 17:48:31
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
A według mnie to chodzi o czujnik poniważ pokazuje on temperaturę cieczy chłodzącej na poziomie 27 stopni a temperatura silnika wynosi -6,5 stopnia. W związku z tą złą informacją świece grzeją około 3 sec. i dlatego nie mogę odpalić co Ty na to ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 23:13:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Moim zdaniem trafna diagnoza, odlacz czujnik i sprobuj odpalic.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2010 23:42:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 17:48:31
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
Oki Panowie a kto mi powie gdzie jest ten czujnik ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 00:06:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Leć po wężach, u mnie w awx`ie jest na szczycie glowicy, tzn. po przeciwnej koła zębatego wałka rozrządu. U Ciebie nie jestem pewien, ale 99% że też

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 20:54:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 17:48:31
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
Panowie znalazłem tak mi się wydaje :
http://obrazki.elektroda.net/72_1240333312.jpg

Natomiast świece grzeją 2 sec. po odłączeniu nie wydaje mi się to normalne.
Pytanie brzmi wystarczy odłączyć czy trzeba wymienić ten czujnik ?

I jestem otwarty na inne pomysły dlaczego tak kiepsko pali ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 21:19:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 17:48:31
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
Mam jeszcze jedną wersję wydarzeń a co jeżeli mam źle wyregulowany rozrząd czy to może mieć takie objawy jak opisałem.

Po odłączeniu czujnika ( nie wyciągnełem samego czujnika tylko wtyczke z niego ) nie odpala dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 21:19:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Napisalem ze nie ma wplywu, bo u mnie AFNie bardzo dlugo pojawial sie ten blad, auto palilo normalnie i poza roznica na wskazaniach VAG-szafa, nic sie nie dzialo.
Czy jestes pewny swego aku? Bateria musi byc naprawde mocna, zeby odpalic w obecnych warunkach. To ze dobrze kreci, nie oznacza ze jest dobra.
Pozdrawiam

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 21:21:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 17:48:31
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
Podpinałem inny akumulator z odpalonego auta i nic to nie dało. Aku wydaje mi się oki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 21:29:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Kolego zdziwilbys sie jak duzy wplyw na odpalanie auta ma czujnik temperatury. Po jego odlaczeniu, swiece powinny grzac nieco dluzej, lekko odchylony takze moze miec wplyw na to, ze auto ciezko odpala.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 22:22:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 17:48:31
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
A więc polecasz wymianę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 23:50:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
nie sugeruj się kontrolką od świec , nie wiem czemu ale u mnie odpiero po 10 sek od zgaśnięcia świece dopiero przestają grzać i napięcie w układzie wzrasta do 12V z 8V gdy jest pod obciążeniem ...

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2010 16:45:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Spotkalem sie juz z kilkoma przypadkami, ze auto potrafilo wcale nie odpalac, przez wadliwy czujnik temperatury.Wlacz vaga wejdz w engine, pozniej measuring blocks, chyba w kanale 005, masz podana temp. cieczy, spojrz czy jest w miare rzeczywista, moze byc tak, ze Twoj czujnik daje sygnal, ze jest np. -98* lub +120* i w zyciu nie odpalisz auta. Teoretycznie po odpieciu powinien odpalic. Koszt nowego w serwise w UK 17 funtow. Mozna kupic nawet za 6 funtow, ale zamiennik. Twoja decyzja czy ryzykowac 50zl.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2010 16:50:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 17:48:31
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
Hmm... u mnie pokazuje na vag +27 stopni przy temp silnika -6,5 więc pokazuje bzdurę ale dlaczego zatem nie pali gdy odłączę ten czujnik. Ja oczywiście wydaję kasę na oryginalne części więc w Polsce kosztuje to 79 zł. (znajomy w inter-cars)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2010 22:16:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
moze to byc przyczyna twojego problemu tylko odrazu mowie inny niz z orginał z aso moze mimo nowosci zakłamywac błąd 522 mówi o uszkodzonym czujniku płyny chłodniczego g62

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2010 18:38:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 17:48:31
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
Wczoraj odpalił sam :] było tylko 3,5 na minusie, no i przejechałem się do mechanika opowiedziałem co i jak poprosiłem o wymianę G62 oraz sprawdzenie jak pali....Mechanik odparł ,iż miał już takie przypadki i że czasami okazywało się ,ŻE TO WADA OPROGRAMOWANIA W A3 i ,że trzeba będzie wgrac na nowo jak czujnik nie wypali. Co Wy na to Panowie realne czy nie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: