.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 22:08:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2007 12:01:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
A jak go podlaczyles? Nie chodzi tu o pobor pradu przez zarowke tylko przez cewke przekaznika. Byc moze u ciebie jest on tak maly, ze check nie zauwaza roznicy. Bo generalnie cewka przekaznika jakis tam prad pobiera. I jesli podlaczy sie go zamiast jednej z zarowek, a druga zastawi wolna (mowie tu o obwodzie zarowek, bo w takim przypadku zarowki podlaczone sa do przekaznika), to check moze wykryc roznice w pradzie plynacym przez poszczegolne galezie i pokazac blad

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2007 12:06:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Ale cewka przekaźnika zawsze pobiera taki sam prąd, niezależnie, czy żarówka jest sprawna czy nie. Check sprawdzi Ci conajwyżej, czy ta cewka jest ok a nie żarówka bo to już inny obwód :)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2007 12:29:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
No tak :)
Oczywiscie w takim przypadku check nie sprawdza zarowek i ich spalenie nie ma wplywu na prace ukladu. Mialem na mysli to, ze dla autochecka zarowka jest teraz cewka przekaznika. I jesli zamiast lewej zarowki jest cewka jednego przekaznika, a zamiast prawej zarowki cewka drugiego przekaznika, to uklad nie wykryje roznicy pradow plynacych przez te galezie i nie pokaze informacji o spalonej zarowce. Natomiast jak sie podepnie przekaznik tylko do jednej galezi a druga zostanie luzna (niepodpieta), to uklad widzi tak jakby jedna zarowke sprawna a druga spalona. Oczywiscie prad plynacy przez cewke przekaznika jest wieokrotnie mniejszy od pradu plynacego przez zarowke, a wiec roznica pradow plynacych miedzy galeziami rowniez jest tyle samo razy mniejsza, wiec check moze nie wykryc bledu (ale moze).

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2008 16:28:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2006 13:52:15
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
witam wszystkich
podlacze sie do pytania
mam taki problem z chekiem ze nie sprawdza mi swiatel
zawsze bylo tak ze pojawia sie ta pierwsza ikona i po nacisnieciu hamulca pojawia sie napis OK, teraz swieci sie tylko ta pierwsza komenda, nie pokazuje mi spalonej zarówki
zastanawiam sie czy jest to wynik zalozenia ksenonów, prad idzie przez przetwornice, a moze to ze pozycje sa diodowe??
check dziala bo go w roznoraki sposob sprawdzalem rowniez odlaczajac wtyczke od zegarów (wtedy wyskakiwal symbol przepalonej zarówki).
z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam!!!

_________________
Audi S8 Quattro 4,2 Manual
Audi C4 Quattro 2,8 V6
Audi 80


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: