.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 10:24:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 09:01:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 15:15:35
Posty: 242
Lokalizacja: Gdańsk
mieszkasz dość daleko ode mnie wiec nie polecę ci mojego kolesia od klimy
ale powiem przejedz sie do jakiegoś dobrego serwisu niech ci powiedzą co ich zdaniem piszczy i za ile to naprawią zapisz sobie napisz na forum i może ktoś kto sie naprawdę zna powie ci czy to możliwe i czy dobra cena będziesz wiedzieć czy warty jest cos serwis

_________________
audi TT 1,8T Mk1 2000 ośka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 11:14:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2007 01:20:37
Posty: 126
Lokalizacja: szczecin
Witam
mam pytanie gdzie w ukladzie klimatyzacji znajuje sie 'czujnik' cieczy chlodzacej bo taki blad mi wlasnie wyrzucilo jak podlaczylem auto pod kompa
mam tam jakis blad tego czujnika i nie moge go namierzyc chodzi oczywicie o audi c4 2.8 jak ktos zna odpowiedz prosze o jakies info.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 11:39:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
przeczyszciłem w sobotę obie chłodnice, syfu było co niemiara, tak więc czekam na upały, bo w sobote było tylko 25 st , a w tej temperaturze jest wszystko ok,

zauwazyłem ze wentylator głowny ma luz i na postoju kręci się z wibracjami przód, tył.... może tu też leżeć przyczyna że nie wytwarza odpowiedniego pędu powietrza,

no nic czekam na upały....

pozdr.

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 08:03:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
Wczoraj postanowiłem sprawdzic wiatrak - dzis mialem zamawiac nowy, gdyz dziala tylko 1 bieg.
Rozłączyłem kostke tą co idzie od + i dałem prąd bezpośrednio po kablu z akumulatora - ogromne bylo moje dziwienie kiedy wiatrak zaczal krecic się z ogromna predkoscia - dziala.

Zacząłem szukac przyczyny porównując wszystkco w mojej audi do tescia audi w ktorej klima dziala idealnie. Uwagę moją zwróciły kable od wiatraka - brazowy jest przykrecony do podłużnicy do masy a plus idzie pod ta podluznice. Zdjałem wiec plastikowa klapke w zderzaku i spojrzałem gdzie idzie ten czerwony kabelek == idzie tutaj:

Obrazek

Wziąłem więc próbnik i przyłożyłem do kazdego z 3 przewodów - na 2 pierwszych bylo większe napiecie niz na tym gdzie podpiety jest wiatrak.
Rozłączyłem wtyczke od wiatraka i uruchomilem klime podlaczylem wiatrak po srodkowy przewod - o dziwo wiatrak chlodzi wydajniej, gdy natomiast chlodnica zrobila sie goraca podalem napiecie z akumulatora i w 10 s wiatrak schlodzil chlodnice i klima sie nie wylaczala.

Spojrzalem wiec jak to jest podlaczone u tescia w audi. Połączenie jest zupełnie inne a wyglada minej wiecej tak jak na foto:

Obrazek

Tearaz pytanie do kogoś kto moze cos wie na ten temat - skoro wiatrak po podaniu pradu z akumulatora kreci sie 5x mocniej niz po wlaczeniu klimy to chyba jest sprawny - po odpalenu obu audi i ustawieniu temp na LO w jednej po 3 minutach wiatrak wszedl na 2 bieg a u mnie po 3 minutach krecil sie nadal wolno i klima sie rozlancza. Gdzie jest czujnik temp, który zalancza drugi bieg, bo nie moge go zlokalizowac.

Prosze was prawdzcie jak macie to podlaczone u siebie bo moze u mnie tu lezy przyczyna.

Pozdrawiam IEBLE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2008 19:49:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
no wygląda to na opornicę -ona odpowiada z jaką prędkością kręci się wiatrak - ale jak ma być podłączone to nie wiem - poszukaj w schematach - ale wg mnie masz dziwnie :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2008 22:21:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2007 18:13:45
Posty: 83
Lokalizacja: Ełk
Auto: A6 C4 Avant
A mi to na opór właśnie nie wygląda - w przypadku uszkodzenia wentylator nie kręciłby się na 1-wszym biegu. Z tego, co wyczytałem ze schematy 2-gi bie jest realizowany właśnie przez pominięcie oporu, elementem właczającym jest dwustopniowy przekaźnik, elementem sterującym dwustopniowy ?? czujnik temperatury i czujnik wysokiego ciśnienia czynnika chłodzącego. Po stronie zasilania zarówno cewki przekaźnika jak i styki są zasilane z tych samych punktów.

_________________
SaLMoN


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: