Witam
Mam pewien problem ze wskaźnikami i może tu na forum ktoś z Was miał podobny. W mojej drezynie jak w temacie mam licznik bez FISa z dodatkowymi zegarami - temperatura oleju i ładowanie. Problem polega na tym, że wskazania oleju nie sa takie jak powinny być. Wygląda to tak, że kiedy olej rozgrzeje się do 100 stopni to wskazówka nagle potrafi wskoczyć na 110 , a nawet 120 stopni bez zmiany stulu jazdy. Po puknięciu w licznik wskazówka opada na okolice 100 stopni.
Druga sprawa to wskaźnik temp płynu chłodzącego. W czasie jazdy wskazówka potrafi wyjść poza 90 stopni , gdzie powinna trzymać równe 90. Uprzedzę, że termostat, wiskoza, pompa wody są wymienione. Czasami kiedy puknę w zegary, aby zbić temp oleju

to wskazówka od temp płynu wychodzi poza 90. Podejrzany może być czujnik temp i zegary, ale podejrzewam to drugie.
To jest napewno jakiś problem elektryczny. Pytanie do elektroników lub nie

: czy ktoś wie jak to rozwiązać, coś się przybrudziło czy już tego licznika nie da się uratować
