.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lip.2025 13:11:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] włącza się fabryczny alarm
PostNapisane: 02.lip.2010 09:46:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Witam.Poczytałem w tematach i wiem co chcę zrobić. Jest to jedyny alarm w aucie i chcę go w pierona odłączyć aby zdechł. Grzebałem wczoraj w błotniuku i namacałem kable dochodzące do membrany. Moje pytanko - gdzie jest żródło podpięcia tych kabli? Jak go bezpiecznie odłączyć aby nie poodłączać czegoś innego i nie zrobić zwarcia? Mam niestety takowy talent... :/
Dzięki
Pozdrawiam

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2010 06:45:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Panowie nie chcę pisać posta pod postem bo oberwę, ale proszę o pomoc- temat robi się pilny a ja nie kumam prądu :(

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2010 19:57:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Jeżeli jest wtyczka to ją wyjmij i zobacz co się będzie działo (warto odłączyć akumulator przed operacją). Alarm oczywiście rozbrojony.
Czy jest zamontowany immobilizer?
Ile jest przewodów do centralki?

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2010 19:28:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Dzięki za odzew.Rany o jakiej wtyczce piszesz? Gdzie tego szukać? Immo jest chyba fabryczny.Dzisiaj jeszcze jakieś dziwadło doszło - po zamknięciu auta i schowaniu się pipków w drzwiach z tyłu z okolicy koła zapasowego słychać syk powietrza jakby kompresor spuszczał nadmiar...

Jutro cały dzień pracuję, ale w niedzielę muszę podziałać, gdzie szukać tych wtyczek, pod kanapą?

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: