.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 10:27:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: jaki VAG kupić do AELa ?
PostNapisane: 17.sie.2010 01:21:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 17:57:48
Posty: 123
Lokalizacja: kielce
Koledzy mam prośbę. Podeślijcie linka do aukcji z dobrym VAGiem do AELa. Zamierzam w najbliższym czasie zmodyfikować trochę swoją niunię. Między innymi będę chciał założyć tempomat i komputer jak i zaświecił mi się dziś OIL. Jaki dobry wag jest teraz na naszym rynku ? Kompletnie nie mam pojęcia o tym :)

_________________
audi 80 b3 87r 1.9E
audi 80 b3 90r 1.8S
audi 100 C3 90r 2.3E
audi 100 C4 92r 2.3E
omega 2.5 TDS 94r-porażka (nigdy więcej opla)
audi 80 b4 92r 2.0E
audi a6 c4 97r 2.5TDI - do dziś - perełka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2010 15:22:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
http://www.vag.nazwa.pl/interfejs-obd2- ... 4-p-1.html albo http://allegro.pl/item1189097033_interf ... my_pl.html
a jak chcesz coś lepszego co robi też po CAN to pisz na pw

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2010 15:27:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2741
Lokalizacja: Kr
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=360 to nie to samo a za mniejsze pieniadze? Testowany, dziala bdb.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/A3 DSG Q/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL/A3Q
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/VR6/1.8T AWT/2.7BiT/AWX/VR6

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2010 18:56:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
niby to samo ale jakość wykonania sprzętów jest różna i od viakena jest gorsza niż tych z aukcji wszystkie te KKL niby są takie same bo elektronika ta sama ale wykonanie jest naprawdę różne i różnią się czasem drobnymi szczegółami jakich nie widać na pierwszy rzut oka ja miałem np. przypadek że kabel od viakenów z powodu niedokładnego wykonania nie pasował mi do wejścia w a4 b5 1.9tdi pd w popielniczce albo w a6 2.5 trzeba było nożykiem zebrać nadmiar plastiku w interfejsie w tych kablach po 30-40zł czasem też nie ma wyprowadzonych wszystkich pinów przez co są problemy np. z ABS w starszych autach typu golf III czy audi 80 b4 to samo co niektórzy nazywają opornymi sterownikami hella w audi 2.6 albo hitachi 2.8 albo 1.9 1Z z pierwszych lat produkcji to tyczy się tylko tych KKL co nie mają w środku wszystkich pinów wyprowadzonych a z tego co mi wiadomo to viakeny nie chcą się łączyć z 2.6 na hella

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2010 19:34:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to nie wina interfejsu ze nie chce sie laczyc tylko typu transmisji. akurat 2.8 AAH na Hitachi chodzi bardzo dobrze na KKL z viakena a 2.6 z tego co widzialem kiedys to tylko kwestia ustawienia predkosci i sposobu komunikacji portu szeregowego bo na standardowych ustawieniach windowsa jest poprostu za szybko. Poza tym musisz rozroznic ze w B4 , C4 masz zlacze OBD1 czyli 2x2 a to o ktorym piszesz ze nie pasowalo to OBD2 czyli 1x15 gdzie faktycznie sa czynne tylko 4 piny. Nawiasem mowiac mam ten sam problem ze zlaczem OBD2 z Viakena , jest poprostu za duze i nie pasuje wszedzie. w Pasacie B5, A4 B5 nie pasowalo ale w innej A4 B5 weszlo bez problemu.
reasumujac , do AELa bedzie pasowal kazdy KKL

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2010 14:20:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
tak zgadzam się z Tobą hans każdy KKL ale te KKL od Viakena to padaki kiedys jak nikt inny tego nie miał w Polsce to brało sie od nich ale teraz ja bym u nich nie kupował. Tak samo niektórzy mają problem z dynamicznymi logami na viakenach albo zrywa połączenie albo się wiesza i zmiana prędkości transmisji danych nic nie daje.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2010 20:59:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2007 16:37:10
Posty: 51
Lokalizacja: Okolice Tarnowa
Koledzy ale proponowane przez Was kable maja wtyki OBD2 a w AEL- ach są OBD1 więc potrzebna jest jeszcze jakaś przejściówka lub po prostu kupiś kabel ale bez wtyczek tylko luźne kabelki które można wpiąć zarówno do OBD2 jak i OBD1.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2010 12:32:36 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
na stronie viakena masz tez wtyczki. kupujesz w sklepie elektronicznym kabel albo 4 zyly w ekranie albo 2 zyly w podwojnym ekranie i do tego wtyk do interfejsu , lutujesz wtyczki do kabla wedlug schematu i masz kabel. raz ze taniej bo sam robisz to przejsciowek nie musisz kupowac co sa jeszcze drozsze niz zlacza.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 12:39:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2010 12:28:00
Posty: 2
Lokalizacja: Bytom
Witam, podepnę się pod temat. Mam zamiar kupić interfejs VAG do mojej a6 2.5TDI 2002r czy możecie mi doradzić jaki dokładnie mam kupić żeby wszystko funkcjonowało tak jak trzeba ?? jestem na etapie odpowietrzania ABS i wyczytałem na forum, że należy za pomocą interfejsu włączyc pompe abs na 10s i nie chce kupić jakiejś lipy co mi się w ogóle nie przyda. Dzieki i pozdrawiam xD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 15:43:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-o ... 90099.html

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 16:11:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 13:50:12
Posty: 365
Lokalizacja: Gdynia
hans napisał(a):
na stronie viakena masz tez wtyczki. kupujesz w sklepie elektronicznym kabel albo 4 zyly w ekranie albo 2 zyly w podwojnym ekranie i do tego wtyk do interfejsu , lutujesz wtyczki do kabla wedlug schematu i masz kabel. raz ze taniej bo sam robisz to przejsciowek nie musisz kupowac co sa jeszcze drozsze niz zlacza.


Hans
tak jak piszesz że mają wtyczki tylko że są w cenie przejściówki po 17,99
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&prodid=115
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=13&prodid=37
więc w tym wypadku nie opłaca się lutować samemu

czy ten interfejs http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&prodid=360
z przejściówką tą co wyżej to byłby komplet do AAH w A6 C4 ?

czy może lepiej(lub taniej to samo) kupić z allegro ?

_________________
Jest: Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 było: Audi 80 B3 1.8 '90
Poza tym w rodzinie: Audi 80 B4 2.0E '92 , Audi A3 1.9TDI '01 , Audi A4 B5 1.8 '95 , Audi 80 B3 1.8S '89 , Audi A6 C5 2.4 '00 , VW Lupo 1.7 SDI '00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 17:33:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2010 12:28:00
Posty: 2
Lokalizacja: Bytom
a mozecie mi powiedziec czym sie rozni
http://allegro.pl/vag-com-kkl-obd2-4-ob ... 36690.html

od

http://allegro.pl/interfejs-vag-obdii-v ... 63445.html

??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 18:20:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
ten tańszy to chińczyk co lubi zrywać połączenie wiem bo miałem takiego a ten czarny to prawie to samo bo też KKL ale jakość wykonania o wiele lepsza i na pewno nie zrywa połączenia bo sam mam takiego z allegro właśnie za 99zł i do 2004 robi wszystko w grupie VW i nowsze też robi ale bez CAN np. octavia 2005 idzie. A tego niebieskiego miałem właśnie od viakena i tyle co się na kląłem przy diagnostyce to nie jeden szewc tyle K.... nie rzucił. i niech nikt nie mówi że to jest to samo bo nie uwierzę.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: