Sprinter napisał(a):
A daj spokój, osobiście latałem z takim wentylatorem uwalonym kiedyś z pół roku, bo po prostu o nim nie wiedziałem, potem się sprowadzał nowy, potem termin u chłopaków w warsztacie... Nie miało to żadnego wpływu na klimę, wszystko chodziło, ze dwa razy może mi w ciężkich korkach i temperaturach powyżej 27 stopni wskazówka temp. silnika podskoczyła ponad 90 (po to w ogóle stwierdziłem awarię), wtedy pstryk ECON i po problemie. Nic się nie wyłączało, nie było żadnych błędów w sterowniku, absolutnie nic.
Jeszcze jedno, ja nie twierdzę, że ma chłop olać temat. Skoro już o tym wie, to trzeba to wymieniać, ale doświadczenie mówi, że jak będzie miał obsuwę tydzień, dwa czy trzy, to nic się nie powinno wydarzyć.
Może u mnie problemem oprocz samego wentylatora była ilość czynnika (tego nie wiem ile było, problem pojawił się zaraz po zakupie samochodu). Jeśli faktycznie nic się nie dzieje to już nie marudze
