.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.cze.2025 20:33:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1,9TDi] zamek centralny sterowany "+" czy &
PostNapisane: 09.kwi.2007 13:08:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2006 11:53:52
Posty: 11
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Audi 80 B4 2.6 ABC AT
Mam szybkie zapytanie jak jest sterowany centralny zamek w moim Audi A4 Avant '96 B5 1.9TDi "+" czy "-" proszę o pilna odpowiedź.
A jeszcze jedno czy ma ktoś pomysł lub moze juz wykonał ekranowanie uniwersalnego pilota scyzoryka. To odniośnie mojego poprzedniego tematu powodem kłopotów z immo był pilot który zakłóca pentle immobilisera, na to tez poproszę jakąś poradę lub odpowiedź.

Pozdrawiam DefJam1 Filip

P.S. WESOŁYCH ŚWIĄT DLA WSZYSTKICH MANIAKÓW AUDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 13:39:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Jeśli masz pneumatyczy to naprzemiennie + i - zamyka/otwiera zamki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 14:56:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2006 11:53:52
Posty: 11
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Audi 80 B4 2.6 ABC AT
GrzesB napisał(a):
Jeśli masz pneumatyczy to naprzemiennie + i - zamyka/otwiera zamki.


Dzięki za odpowiedź, nie zrozum mnie źle chodzi mi o taka sytuację że mój alarm ma dwa diagramy podłączenia jeden sterowany + , drugi sterowany - moje pytanie dotyczy tego jak mam przełączyć zworkę sterowania na "+" czy na "-". Tak czy inaczej dzięki za odpowiedź w tak szybkim tempie.


" JEDNAK TO FORUM JEST THE BEST " :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 15:32:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Jeśli masz moduł komfortu to możesz mieć sterowanie minusami na zamknij i otwórz.
Sprawdż przed podłączaniem.
Jesli masz sterowanie na jednym przewodzie (+/-) to musisz zastosować dodatkowe dwa przekaźniki .Styki połączyć w szereg aby przy zasterowaniu odcinały sterowanie z drzwi.
Na elektrodzie tego dużo jest.Co do zakłoćen z pilota to musi się w nim wytwarzać jakiś rezonans bo piloty nie mogą zakłócać pętli swoim nadajnikiem jeśli go nie uruchomimy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2007 07:44:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 664
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Witam! Poszukaj w wiązce idącej do pompki centralnego zamka (prawdopodobnie pod tylną kanapą) następujących przewodów: brązowo-szary i brązowo-zielony. Do tych przewodów możesz podłączyć sterowanie centralnego za pomocą "-". Przed podłączeniem proponuję na wszelki wypadek sprawdzić czy to na pewno to. Najlepszym sposobem na sprawdzenie będzie jakaś kontrolka z żaróweczki np. podświetlenia licznika 1,2W podłączona z jednej strony do masy a drugą podłącz najpierw do jednego przewodu - powinien się otworzyć, a potem do drugiego - powinien się zamknąć. W tej chwili nie pamiętam, który jest od czego ale to już musisz ustalić. Żaróweczka jest po to, że jeśli natrafisz na przewód plusowy to przynajmniej nie zrobisz zwarcia. :diabel:

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: