.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.cze.2025 12:52:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 94 AAN] problem z wskaźnikiem ciśnienia oleju
PostNapisane: 29.sie.2007 18:47:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2007 12:53:58
Posty: 18
Lokalizacja: zabrze
Jako nowy urzytkownik forum witam serdecznie wszystkich ...
Na mechanice znam się dobrze...
Problem pojawił się z dnia na dzień - niezauwazyłem nawet kiedy to się stało.
Wskaźnik ciśnienia oleju wskazuje cały czas od momentu włączenia zapłonu ponad 5 barów, wychodzi poza skale.
Moje pytanie dotyczy schematu elektrycznego tego obwodu, może być własnoręcznie zrobiony ;), tego gdzie w bloku silnika szukać czujników, jaką mają mieć rezystancje ...
Chciałbym uniknąc rozkręcania tablicy przyrządów aby sprawdzić sam wskaźnik lub ewentualnie zrobić to na końcu .
Z góry dziekuje za wszelką pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 18:48:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
masz zwarty przewód do masy

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 22:17:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
czujnik w bloku pod magistralą wodną taka duża beczułka
z dwoma wyjściami

akurat wyjęcie liczników nie jest kłopotem w C4

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 19:53:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2007 12:53:58
Posty: 18
Lokalizacja: zabrze
odnalazłem ten czujnik i wiązke do niego prowadzącą , z prawej strony bloku pod przewodami wodnymi tak jak powiedziałeś ... W wiązce biegną trzy przewody a do czunika są przyłączone tylko dwa . Szukałem w okolicy czujnika i na samym czujniku, miejsca skąd mógł się wyczepić trzeci przewód ale nie znalazłem :( ... Czy to może mieć wpływ na odczyty wskaźnika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 21:39:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... engine.htm

ten podwójny to czujnik i przełacznik niskiego cisnienia (0.3bara)
w jednym (ciśnienie to terminal G na tej baryłce kabelek czarny z
białym paskiem) drugi wąski podłużny obok to przełącznik cisnienia oleju
(1.8bara) (biały z szarym paskiem) obydwa przełączniki do zegarów (jeden do AC)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2007 11:59:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2007 12:53:58
Posty: 18
Lokalizacja: zabrze
okazało się że jeden z przewodów z czujnika się odczepił i wystarczyło go wczepić ponownie :) ... dziękuje za pomoc ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: