Założyłem AC. Trafiłem cały zestaw, moduł, wiązka, przekaźniki itp.
jak do tej pory założyłem sam moduł bez kontroli żarówek.
we wszystkich opisach odnośnie kontroli tylnych świateł opisują wejście 54 - klema 54 - sygnał stop.
u mnie na przekaźniku nie ma wejścia opisanego jako "54", natomiast w mam "54E1" oraz "54E2".
podejrzewam, że jest to wejście przewodów świateł "stop", ale chciałbym aby ktoś to potwierdził.
Druga sprawa. Sygnał rezerwy jest brany z obwodu licznika, czy trzeba go ciągnąć z pływaka ?? wskaźnik już schodzi na czerwone pole, a rezerwa się nie zapala. Jak można sprawdzić ten obwód ?? Nie uśmiecha mi się zatrzymanie w trasie, aby sprawdzić skuteczność i dokładność, działania kontrolki i wskaźnika
i jeszcze dodatkowo, jak uruchomić wskaźnik zużycia klocków hamulcowych. też nigdzie nie znalazłęm opisu na jakim pinie ma iść przewód od okładzin