.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 15:33:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6c5] problem z wycieraczkami
PostNapisane: 24.paź.2007 19:15:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2007 21:32:25
Posty: 34
Lokalizacja: bieszczady
Witam mam problem z wycieraczkami problen jest nastepujacy gdy mam włączone czasówki to nie zatrzymują mi sie one na samym dole tak jak powinny tylko w połowie szyby po czym gdy jest już czas dla nich do wystartowania to schodża na dół dochodzą do maksymalnego odchylenia po czym znowu sie zatrzymuja w połowie szyby i ten sam problem jest jak chce wyłączyc je całkiem tez zatrzymują mi sie w połowie przy właczonych mormalnie wycieraczkach wszystko pracuje ok jak myślicie co to może być????? przekaznik podmieniłem z innego auta i nic nie pomogło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2007 19:20:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 10:46:27
Posty: 67
Lokalizacja: Toruń
Witam
Mialem podobny problem tez wycieraczki szalaly mi jak chcialy ale i odrazu przy tym spryskiwacze xenonu mi sie wlaczaly. No i okazal sie do wymiany przekaznik ale od funkcji spryskiwania. Chociaz dokladnei nie wiem bo moze jest ten sam przekaznik od spryskiwaczy i wycieraczek.

_________________
Audi A6 AVANT C6 2.0 TDI
A8 D3 4.2 FSI
VW TOUAREG V10 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2007 05:23:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Wygląda na to że albo ktoś albo w jakiś sposób same wycieraczki przestawiły się mechanicznie przy silniczku. Nie jest to nic poważnego ale wymaga troszkę pracy aby wszystko wróciło do normy. Do osi silniczka wycieraczek przykręcone jest takie małe ramie napędzające resztę mechanizmu. Te małe ramie podczas samoistnego zatrzymania wycieraczek (po wyłączeniu ich) powinno stać mniej więcej prostopadle do samochodu (w poprzek). U ciebie prawdopodobnie stoi jakoś pod skosem lub zgodnie z kierunkiem jazdy.
Jeżeli tak jest musisz najpierw rozebrać podszybie, kluczem 13 poluzować tę nakrętkę a następnie opuścić obie wycieraczki do poziomu wyjściowego i dokręcić nakrętkę. Brzmi to prosto ale jest dość trudne ze względu na dostęp. Przed naprawą proponuje abyś po wyjęciu plastikowej osłony włączył wycieraczki a następnie poobserwował jak działa mechanizm – wtedy wszystko Ci się wyjaśni.
Gdyby była to usterka elektryczna wycieraczki zatrzymywały by się ale po ruszeniu szły by w górę a nie w dół. Silniczek napędzający ma jeden kierunek obrotów a zmiana kierunku przesuwu wycieraczek oparta jest na mechanice.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2007 12:39:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2007 21:32:25
Posty: 34
Lokalizacja: bieszczady
dzięki kolego jestes WIELKI właśnie skonczyłem i było tak jak mówiłeś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2007 19:59:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
No problem :peace: Cieszę się że mogłem pomóc. Pozdrawiam.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: