.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 15:46:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 99r 1,8 źle podłączone przewody rozruchowe
PostNapisane: 16.lut.2008 23:56:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 05:02:38
Posty: 37
Lokalizacja: Glin, Irlandia
Jak w temacie źle podłączone zostały przewody rozruchowe i teraz autko nie pali :( brak iskry i niechodzi pompa paliwa. Zmieniłem wszystkie przekaźniki i nic :( Może macie jakieś pomysły?? Sprawdziłem również bezpieczniki i są wszystkie dobre. na krótko podpieta pompa chodzi. Podłanczałem pod Vag i mam komunikazje z imobilajzerem, abs, brak komunikacji z silnikiem i licznikiem. Po przekręceniu kluczyka miga taki znaczek (!) i piszczy 3 razy.

Proszę o szybką pomoc.

_________________
Doświadczenie to grzebień, który natura daje mężczyznom, kiedy są już łysi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 00:10:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Przekaźnik się nie powinen spalić od odwrotnego podłączenia. Bezpiecznik teoretycznie też nie powinien. Zacznij od szukania czy jest w ogóle napięcie na bezpiecznikach od ECU w kabinie. Niestety jest spora szansa, że popaliłeś komputer i zegary - a wtedy to już tylko kasa i dobry magik :) chyba, że immo u Ciebie jest oddzielne, niezależne od ECU i zegarów to tylko kasa. VAGiem później i tak trzeba by wszystko Ci zakodować...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 00:15:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 05:02:38
Posty: 37
Lokalizacja: Glin, Irlandia
GrzesB napisał(a):
Przekaźnik się nie powinen spalić od odwrotnego podłączenia. Bezpiecznik teoretycznie też nie powinien. Zacznij od szukania czy jest w ogóle napięcie na bezpiecznikach od ECU w kabinie. Niestety jest spora szansa, że popaliłeś komputer i zegary - a wtedy to już tylko kasa i dobry magik :) chyba, że immo u Ciebie jest oddzielne, niezależne od ECU i zegarów to tylko kasa. VAGiem później i tak trzeba by wszystko Ci zakodować...


Licznik działa a bynajmniej to co jest wyświetlane VAG pokazał że imobilajzer jest ok, napiecie na bezpiecznikach jest.

_________________
Doświadczenie to grzebień, który natura daje mężczyznom, kiedy są już łysi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 14:02:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Sprawdź zasilania na wtyczce ECU (autodata jest w tym wypadku nieocenioną pomocą). Jeżeli napięcia są ok (a zakładam ze tak będzie) to niestety masz uwalony ECU (na co wskazuje chociażby brak komunikacji z vagiem). Jeżeli ECU nie żyje to jest szansa na naprawę. W razie czego pisz na PW lub 606475602.

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 14:39:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Puściłeś + na masę.Ciesz się ze auta nie spaliłeś :/ .

Prawdopodobnie uwaliłeś ECU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 17:19:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Obstawiam spalone wszystkie kompy , zegary i alternator, ciekawi mnie dalszy ciąg tematu.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2008 20:16:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 05:02:38
Posty: 37
Lokalizacja: Glin, Irlandia
Więc doszedłem dzisiaj do tego że przekaźnik od pompy paliwa nie dostaje sygnału na nużkę 'T' Gdy podłączyłem do niego mase, pompa paliwa zadziałała, lecz dalej nie mam iskry. Powiedzcie mi czy istnieje jakiś moduł zapłonu i z kąd ten kablek do tej nużki idzie. Mam drugi sprawny taki sam samochód więc nie ma problemu abym coś podmienił na chwile i sprawdził. Komputer główny sprawdziłem, działa bez problemu.Podpiołem go do innej audi i tam podał paliwo, wszystko zadziałało no oczywiście nie odpalił bo imobilajzer trzymał. Posiada ktos jakieś schematy elektroniczne? co kolwiek, bardzo was proszę o pomoc.

Pozdrawiam

_________________
Doświadczenie to grzebień, który natura daje mężczyznom, kiedy są już łysi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: