kamilek234 napisał(a):
Witam pytanie z mojej strony jest jak wyciągnąć popielniczke z przodu tzn popielniczke wyciagnełem ale wszystko trzyma się na kablach od zapalniczki pruowałem na różne sposoby i nie dam rady odpiąć tych kabli dodam że kable są strasznie krótkie i nie mam możliwości obkręcenia popielniczki tak żebym widział to od tyłu jak to wypiąć
Tak się składa kolego, że ostatnio się w to bawiłem musisz zrobić tak przynajmniej ja tak robiłem:
1.Wymontuj radio
2.Wymontuj climatronic
3.Wymontuj popielniczkę
Wykonanie tych czynności spowoduje, że kable z tyłu będą luźniejsze i teraz bez problemu zdemontujesz wiązki elektryczne podprowadzone do popielniczki.
Ja się wzorowałem na tym:
OPISCytuj:
1 - Konsola środkowa z przodu
t Wymontowanie
– Wymontować konsolę środkową z tyłu → Rozdział
– Otworzyć popielniczkę z przodu i odczepić maskę osłony -2- na zaciskach mocujących -3- (6x) (tylko przy radioodbiorniku „chorus i conzert“)
– Wymontować radio,
– Wymontować zespół obsługi układu klimatyzacji lub uruchomienie ogrzewania.
– Wymontować popielniczkę z przodu
– Odczepić osłonę listwy przełączników -5- na zaczepach mocujących -4- (4x).
– Wykręcić śruby -6- (4x).
– Podważyć osłonę -7-.
– Wykręcić nakrętkę -8-.
– Pociągnąć konsolę środkową po stronie kierowcy przez sworznie mocujące.
– Wyciągnąć konsolę środkową do tyłu.
t Zamontowanie
– Zawiesić podczas wsuwania konsoli środkowej -1- kątownik mocujący -9- w klamrze mocującej.
2 - Maska osłony
3 - Klamra mocująca
4 - Klamra mocująca
5 - Osłona listwy wyłączników
6 - Śruby (4x)
q moment dokręcenia 5 Nm.
7 - Osłona
8 - Nakrętka
9 - Kątownik mocujący
U mnie nie chciał wyjść climatronik, właśnie kable go trzymały więc zdemontowałem radyjko i od razu mogłem wyciągnąć climatronic.
Napis czy pomogło.