.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 10:16:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: All 1.9 tdi problem z alternatorem
PostNapisane: 15.kwi.2008 21:40:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2007 23:19:56
Posty: 297
Lokalizacja: Birmingham
Mam pytanko czy przez Vag-com mozna sprawdzic jakos alternator, nie chodzi mi o samo ladowanie tylko raczej o jakies bledy itp, kolega ma problem w swoim Passacie z 2000 roku 1.9 Tdi Ajm, zapala mu sie info na desce Alternator Workshop, szczotki zmieniismi, ladowanie jest 14, 21 i dalej swieci sie komunikat od czasu do czasu oraz miga kontrolka od ladowania, co moze byc przyczyna i tak jak napisalem wyzej czy mozna to jakos sprawdzic programem typu Vag- com, dzieki za kazde info. Pozdrawiam

_________________
Audi A6 C5 1.9 TDi AFN 135 KM 300 nm bylo
Seat Toledo 1.9 TDi ASV 145 KM 300 nm bylo
BMW 530d e39 240 KM 450 nm bylo
Audi A6 C5 1.9 TDI AVF 180 KM 400 nm jest
BMW 530d e60 270 KM 600nm jest
Diagnostyka Samochodowa i Chiptuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 21:45:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nie sprawdzi.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2008 23:03:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2008 22:24:01
Posty: 129
Lokalizacja: LONDON/ Szczecinek/
CZESC ELI zdaje mi sie ze problem tkwi w twoim alternatorze poniewaz zapala ona sie tobie czasami w alternatorze sa 3 male diody ktore odpowiadaja za twoja kontrolke jezeli ktoras z nich jest uszkodzona moze sie tak dziac ale nie powiedziane jest ze ktoras z 6 duzych diodek nie pada [ale stawiam na male czesto leca i czasami regulator ] jezeli chcialbys je wymienic sam daj znac opisze ci jak go rozebrac choc wymiana malych diodek moze byc klopotliwa jesli nigdy tego nie robiles ale sprawdz na cienkim kablu alternatora jaki jest woltarz powinien byc pomiedzy 13.80V A 14.20V TO JEST KABEL OD TWOJEJ KONTROLKI daj znac jak cos zauwazysz SEBA ELEKTRYK :peace: I pamietaj jezeli zapala sie kontrolka na 99.9 % nigdy nie beda to szczotki poniewaz kontrolka sie zapali gdy beda sprawne male diody , regulator napiecia, szczotki , wirnik alternatora [ sprawdz jeszcze wirnik czy komutator nie ma duzych rowkow lub juz jes juz zuzyty to jest rzecz wymienna kupisz to w kazdym sklepie MOT JAKBY CO napisz

_________________
A6 AWX 2002 WV VENTO BMW 318 I WV PASSAT 126p


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: