dołączam się do "odgrzańca", mam dotknął mnie właśnie problem pokazany na zdjęciu w tym wątku

, a jako że z tej okazji poznałem nieco allegrowe zasoby, mam kilka pytań:
- mam wersję 8L0...A, bez obsługi zdalnego sterowania, z dwoma wyjściami na rurki pneumatyczne, z czego jedna chyba idzie do klapki wlewu paliwa (sądząc po kierunku i kolorze rurki). Po co ten podział, skoro i tak nie ma zdalnego sterowania, więc zdalnie sobie i tak tylko klapki nie otworzę

(a poza tym pompki z obsługą zdalnego sterowania mają jedno wyjście...) ?
- w związku ze stwierdzeniem Szanownego Kolegi "masz i tak sporo szczęscia , bo przeważnie te pompki padają szybko" - są jakieś "kompatybilne", które nie padają szybko ? Może ktoś produkował/produkuje zamienne kompresorki ? Bo wiadomo, nowej nie kupię a używka swoje już przechodziła, więc istnieje spore ryzyko, że za tydzień-miesiąc-rok pójdzie w ślady tej mojej. Nie uśmiecha mi się ładowanie co chwila w to samo....
- ma ktoś może tanio pasujący sprawny kompresorek

?
Pozdrawiam