.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 15:32:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 avant 2.0 E. Na liczniku wyswietla 1n2 co z tym zrobic???
PostNapisane: 20.kwi.2008 17:46:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 12:33:28
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Witam !!!
Na wyswietlaczu licznika wyswietla mi 1n2. Przegladalem " SZUKAJ " i dowiedzialem sie ze chodzi o kasowanie inspekcji. Tylko mam z tym problem posiadam VAG, moge podlaczyc sie pod ABS pod poduszki, czy tez klime ale nie pod LICZNIK. Prosze o POMOC!! :( Moze ktos juz mial z tym problem?? Czy czeka mnie wymiana licznika ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2008 18:00:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
sprawdz przy pomocy programu VW Tool

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2008 18:13:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 12:33:28
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
A gdzie znajde taki prg ?? Bo szukam i nic nie ma :| . Oczywiscie autko to audi A6 C4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2008 21:03:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jeśli masz interfejs USB to może być problem w nim samym właśnie.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2008 21:50:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Od rocznika 1997 można kasować przyciskami na zegarach.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2008 12:12:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
a ten komunikat to nie przypadkiem do inspekcji olejowej ,wiec moze i oleum wymienic trzeba przy okazji :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2008 14:03:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 16:37:52
Posty: 258
Lokalizacja: MTW
Czesc, ja mialem ten sam problem u siebie i po 3 miesiacach przypadkiem wpadlem na rozwiazanie przy wymianie filtra kabinowego.

Otoz u mnie przyczyną tego ze nie moglem sie polaczyc z licznikami, byl spalony bezpiecznik. Bezpiecznik znajduje sie w puszce pod maska ,tam gdzie masz zlacze do VAG,- od zlacza patrzac dalej w strone kabiny bedziesz mial 2 bezpieczniki, o ile pamietam,- 15-ki, u mnie przepalony byl ten pierwszy od kabiny, wymienilem i Viaken normalnie sie laczy do "INSTRUMENTS",bez problemu wykasowalem sobie inspekcje.

Ciezko to zdiagnozowac, bo ten bezpiecznik odpowiada chyba tylko "za to polaczenie",u mnie wszystko w aucie dzialalo, pomimo ze bezpiecznik byl spalony.

Sprawdz i daj znac.

_________________
***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2008 20:31:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
Od rocznika 1997 można kasować przyciskami na zegarach.

dziwne bo C4 właśnie w tym roku przestali produkować ;) i niestety tu taki sposób nie działa. A tak poważnie mam ten sam problem, co założyciel topika. Łączę się jak On , a z instrumentami się nie da. I też mam In1 i In2, a nie chciałbym. Bezpieczniki wymienione przez Kol. datar mam dobre, czego się więcej czepić? Mam Viakena opto na com.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2008 07:37:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2008 18:16:08
Posty: 1
Lokalizacja: wrocław
jezeli chodzi o 1in2 na FISie w kolorze zoltym to to nie sa zadne inspekcje tylko ustawianie alarmu przy predkosci. kasuje sie to poprzez wcisniecie i przytrzymanie prawego dzyndzla na liczniku - bynajmniej w mojej A6 C5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2008 11:37:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Dżeez.... tu chodzi o C4 i porady z nim związane i tu kasowanie pokrętełkami NIE DZIAŁA. U mnie przynajmniej ni ma FIS-a. Po uruchomieniu silnika na desce ( w liczniku ) pojawia mi się najpierw In1 a potem In2

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 10:59:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2007 15:10:54
Posty: 18
Jak byk inspekcje- in1- 15kkm, in2- 30kkm, tylko tez nie mogę ich skasować VAGiem

_________________
Było Audi A6 C4 AEL 2,5 TDI '96
Jest Audi A6 C6 4F5 2.0 TDI '07


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2008 12:47:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.gru.2006 10:47:52
Posty: 56
Lokalizacja: Chełm/Tomaszów Maz
Co by nie powielać tematów to tu się podłączę.
Jak wykasować IN2 ?Z tego co wiem to :
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
1995-1997 (i część 1998):
kanał 05 – dystans do zmiany oleju – w tysiącach kilometrów. (15 000 km)
kanał 06 – dystans do “In-1 Service” – jednostka: 1000 km (standardowo 24)
kanał 07 – czas do “In-1 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 36)
“In-1 Service” pojawia się po przebyciu odpowiedniej odległości lub po czasie w zależności co upłynie pierwsze.
Kanał 08 – czas do “In-2 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo 72 – czyli 720 dni = 2 lata)



I chodzi mi o to co wpisać w kanale 08 żeby ja skasowac i żeby się nie pojawiała? "0" nie dizała bo wskakuje na 100....
Udało mi się zmienić z IN2 na IN1 ale wykasować całkiem nie mogę .....

Pomożecie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2008 14:19:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
oj Kolego dałeś mi te dane , których BARDZO poszukiwałem! To proste żeby "skasować"inspekcje musisz wpisać nie 0, bo to oznacza właśnie że będzie wyświetlany komunika OEL albo IN1, a właśnie konkretne wartości.W górnym okienku dajesz READ, a w dolnym wpisujesz wartość, potem TEST a jak przyjmie(wyswieyli z prawej strony dajesz SAVE. W IN2 wpisz soboe 72 i daj test a potem save. Skąd masz tą instrukcję? Dzięki Ci za nią!! A ha nie wymieniaj olejku co 15tkm, to niezdrowe!!!
Koledzy co do połaczenia z licznikiem to spróbujcie mego "sposobu", u mnie na 2 autach zadziałało a mam przejściówkę z USB na COM :
Cytuj:
Szczegóły są trochę dziwne, bo połaczenie z licznikiem przy pomocy mego interfejsu to istny horror. Zacznę od tego że laptop (na przejściówce usb-com, które de facto działała w łaczeniu się z silnikiem idealnie!!) nie łaczy się z licznikiem! Więc trochę wkarwiony zaczęłem myśleć i podłączyłem stacjoinarnego blaszaka i ...znowu kupa, nic . Ale pojawiła się jaskółka w postaci numeru modułu na VAGU, chwilka myśleniaVAGa i komunikat: "Too many errors with conection". A ha myślę tu cię mam. Ale nic nie wskórałem, ciągle błedy, aż przypadkowo w czasie próby połaczenia zmieniłem jakiś parametr COMA i...połączył się! Przekodowałem w "recode" na 00050, wbiłem jakieś wartości w inspekcje(nie mam już wnerwiającego "IN 2") i tyle. Dziś żeby było śmieszniej łączyłem się z szafą u kolesia (MINI CHECK taki jaki miałem wcześniej i też nie dało się z nim połączyć) i po zastosowaniu ww."sposobu"połaczyłem się z licznikiem i pokasowałem mu inspekcje.(...) A tak całkiem na pocieszenie, jak tylko kupiłem auto, to jeszcze nie miałem VAGA, więc uderzyłem do kolesia mającego legalnego VAGA(5 cośtam) i moduł jakiś dobry na usb i ...też nie dał rady wejść w licznik.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2008 14:53:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.gru.2006 10:47:52
Posty: 56
Lokalizacja: Chełm/Tomaszów Maz
makaon napisał(a):
oj Kolego dałeś mi te dane , których BARDZO poszukiwałem! To proste żeby "skasować"inspekcje musisz wpisać nie 0, bo to oznacza właśnie że będzie wyświetlany komunika OEL albo IN1, a właśnie konkretne wartości.W górnym okienku dajesz READ, a w dolnym wpisujesz wartość, potem TEST a jak przyjmie(wyswieyli z prawej strony dajesz SAVE. W IN2 wpisz soboe 72 i daj test a potem save. Skąd masz tą instrukcję? Dzięki Ci za nią!! A ha nie wymieniaj olejku co 15tkm, to niezdrowe!!!
Koledzy co do połaczenia z licznikiem to spróbujcie mego "sposobu", u mnie na 2 autach zadziałało a mam przejściówkę z USB na COM :
Cytuj:
Szczegóły są trochę dziwne, bo połaczenie z licznikiem przy pomocy mego interfejsu to istny horror. Zacznę od tego że laptop (na przejściówce usb-com, które de facto działała w łaczeniu się z silnikiem idealnie!!) nie łaczy się z licznikiem! Więc trochę wkarwiony zaczęłem myśleć i podłączyłem stacjoinarnego blaszaka i ...znowu kupa, nic . Ale pojawiła się jaskółka w postaci numeru modułu na VAGU, chwilka myśleniaVAGa i komunikat: "Too many errors with conection". A ha myślę tu cię mam. Ale nic nie wskórałem, ciągle błedy, aż przypadkowo w czasie próby połaczenia zmieniłem jakiś parametr COMA i...połączył się! Przekodowałem w "recode" na 00050, wbiłem jakieś wartości w inspekcje(nie mam już wnerwiającego "IN 2") i tyle. Dziś żeby było śmieszniej łączyłem się z szafą u kolesia (MINI CHECK taki jaki miałem wcześniej i też nie dało się z nim połączyć) i po zastosowaniu ww."sposobu"połaczyłem się z licznikiem i pokasowałem mu inspekcje.(...) A tak całkiem na pocieszenie, jak tylko kupiłem auto, to jeszcze nie miałem VAGA, więc uderzyłem do kolesia mającego legalnego VAGA(5 cośtam) i moduł jakiś dobry na usb i ...też nie dał rady wejść w licznik.


Co do tych danych to sa na forum w kilku miejscach :D ale ja mam je z innego źródła ;) Trochę za późno mi dałeś dane na IN2 bo się wnerwiłem i za jednym klikiem skasowałem VWToolem :) ale dobrze wiedzieć. Co do wymiany oleju to już mój nie pierwszy samochód, poza tym trzecia V6 jeśli tam można powiedzieć i olej zawsze zmieniam co 10 tys i tylko na motul ;)
Ja mam kabelek na OBD2 ale trzy wsuwki w trzy piny i mam obd1 :D wystarczy (+), (-) i ( k)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2009 22:34:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2007 07:23:23
Posty: 7
Lokalizacja: Lubin
http://www.vag-com.pl/procedury.htm
to strona producenta vag com
opisane sa krok po kroku tzw procedury diagnostyczne co kliknac jaki kanal itp
inspekcje serwisowe
adaptacja przepustnicy
kodowanie kluczy itp
po polsku krok po kroku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: