.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 11:10:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c4 2.5 AEL] Brak wskazania temperatury zew.
PostNapisane: 18.lut.2009 19:31:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2007 07:33:11
Posty: 50
Lokalizacja: Jelonka
J.w. podswietlanie jest ale czasem brak cyferek z temperatura-moze ktos juz z tym walczył

_________________
A6 C5 2.4 ALF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2009 19:38:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Albo pada czujnik, albo gdzieś po drodze rozpina się jakaś wtyczka.
Albo gdzieś wiązka złamana.
Czujnik masz przed chłodnicą za zatrapą w masce

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2009 19:40:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2007 07:33:11
Posty: 50
Lokalizacja: Jelonka
A jak sie dobiera do licznika-czy sa jakies kruczki? /musze jeszcze wymienic zarówki podswietlenia.

_________________
A6 C5 2.4 ALF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2009 17:42:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
problemy zlokalizowany raczej przy samym liczniku/wyswietlaczu.
nawet bez czujnika tj. z wypietym czujnikiem "jakas" wartosc jest na wyswietlaczu.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2009 17:57:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
Pewnie elastomery (czytaj: gumki wyświetlacza) w samym wyświetlaczu nie łączą, trzeba pewnie rozkęcić i przemyć.
Żeby wyjąć licznik trzeba odkręcić obudowę kolumny kierownicy (dwie śrubki od dołu), zdjąć górę tej obudowy, nnastępnie odkręcić listwę maskującą (tą na dole zegarów). Zdemontujesz ją wykręcając dwie śruby od dołu tej listwy.... spójż od dołu są dwa wycięcia po obu stronach kierownicy po czym zdejmujesz ją do siebie zaczynając od lewej strony ponieważ z prawej jest jeszcze kołek który wchodzi w deskę. Jak to zrobisz to masz na wierzchu trzy śruby na dole zegarów.... odkręcasz i wyciągasz zegary do siebie, z tyłu są kostki, dwie z nich mają zabezpieczenie które trzeba najpier wysunąć do góry.

Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: