.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lip.2025 17:41:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Walka z klimatyzacją Audi 100 C4
PostNapisane: 25.paź.2009 16:55:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 13:19:38
Posty: 18
Na początek zaznaczam że większość postów na emat klimy znam już na pamięc a mimo to mój problem nie jest rozwiązany, proszę o nie odsyłanie innych tematów lub szukajki.Mój problem to brak ciepłego nawiewu.Znaczy tak nie do końca, czasem po podłączeniu vaga sterownik potrafi ustawić tak że ciepłym pięknie wieje, ale jak już wyłącze na panelu klimy nawiew to automatycznie wyłącza przepływ ciepłego powietrza i daje ciągle zimnym.
Po sprawdzeniu błędów mam to:
11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)
Która klapa odpowiada za przepływ ciepłego powietrza?I jaki (który)zawór odpowiada za przepływ cieczy przez nagrzewnice?Czytałem gdzieś na forum że to klapa centralna steruje ciepłym powietrzem i ona też steruje nawiewem na środek auta(twarz itp) ale coś tu jest nie tak?
A i czy posiada ktoś jakieś info na temat podłączenia tych przewodów ciśnieniowych/podciśnieniowych na podszybiu?najlepiej jakieś foto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 22:28:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 00:43:09
Posty: 161
Lokalizacja: ...:::RZ:::...
Auto: Audi A8, Audi A4
Parę dni temu usunąłem identyczny problem w swojej niuni. A więc po kolei. Za przepływ gorącego powietrza odpowiada klapa sterowana silniczkiem przy nagrzewnicy, na podszybiu, od strony silnika wycieraczek. Obok znajduje się pneumatyczny zawór otwierający obieg wody w nagrzewnicy. W moim przypadku musiałem zdemontować mechanizm sterujący klapą i oczyścić przerwy pomiędzy płytkami komutatora w silniczku. Po zabiegu pomyłkowo odwróciłem bieguny zasilania silniczka :600: i ciepłego niestety nie poczułem :/ Przyjrzałem się pracy mechanizmu i wykryłem pomyłkę :) Po prawidłowym podłączeniu wszystko hula aż miło.

_________________
Audi A4 B8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2009 20:16:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 13:19:38
Posty: 18
Więc tak u Ciebie pomogło u mnie już nie.Mam cały czas otwarty ten kanał czyli dźwignia pochylona w stronę szyby, ciepłego jak nie było tak nie ma.Czy możesz mi zrobić fotke tego mechanizmu co jest po lewej stronie nagrzewnicy?U mnie widać że ktoś to ruszał i nie jestem pewien czy jest dobrze złożone.Tak samo wężyki te co są na wierzchu, od czego one i jak powinny być podłączone?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: