.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.cze.2025 12:22:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Passat b5 fl AWX czy A6 C4 AEL?
passat b5fl awx 49%  49%  [ 34 ]
A6 c4 ael 51%  51%  [ 36 ]
Liczba głosów : 70
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 10:32:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
BiLu napisał(a):
modelem A6/C4 trzeba być zauroczonym żeby to kupić/tym jeździć.
pasek, oktawia, inne bezduszne maszymy - poczciwe, ale nie mają w sobie "tego czegoś". ;)
zatrzymaj paska, bo to zawsze nowsze etc :diabel:

:peace: Tu się zgadzam w 200 % tak samo jest, jak ktoś chce kupić plusa czy S6 :D v. inne auta

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 10:43:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
mcx4 napisał(a):
sprzesiadając się Awx do Aela będziesz płakał ;) jak dużo jeździsz po miescie

Mcx4,
Bez przesady, fakt ze AWX ciągnie od samego dołu ale też na 3 ooo tyś się kończy.....
ps. Żeby była jasność, lat się nie przeskoczy, Passek po FL jeszcze w wersji HL, bije AEL-a na łe"p"
ps2. Ale ja osobiście kupiłbym TDI V6, znam ludzi, którzy potrafią doprowadzić ten silnik do ładu i wykrzesać 220 PS :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 11:01:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
j@cek napisał(a):
ps2. Ale ja osobiście kupiłbym TDI V6, znam ludzi, którzy potrafią doprowadzić ten silnik do ładu i wykrzesać 220 PS :D


:?: :?: :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 11:03:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
spanky napisał(a):
j@cek napisał(a):
ps2. Ale ja osobiście kupiłbym TDI V6, znam ludzi, którzy potrafią doprowadzić ten silnik do ładu i wykrzesać 220 PS :D


:?: :?: :?:

performance..... :): + dziejszy niespokojny sen = v6 :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 11:30:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
j@cek napisał(a):
Gustav napisał(a):
olej WG bierz VNT, poza tym AWX po chip'ie miażdży chipowanego AEL'a ;)

możesz rozwinąć myśl....


Turbo na WG nie jedzie od dołu - tyle :peace:

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 11:35:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Gustav napisał(a):
j@cek napisał(a):
Gustav napisał(a):
olej WG bierz VNT, poza tym AWX po chip'ie miażdży chipowanego AEL'a ;)

możesz rozwinąć myśl....


Turbo na WG nie jedzie od dołu - tyle :peace:

Ale jeździe powyżej 3000 tyś...a VNT nie :!: dlatego uważam, że nie można tego tak prosto uogólniać :!:

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 12:35:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
co do miasta to w avf po miescie juz przy 2200 mogłem zmieniac biegi i spokojnie jechać do przodu , a w aelu Q jechać zaczynało przy 2200

po modach jest jeszcze lepiej :diabel:

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 12:50:07 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
j@cek napisał(a):
Gustav napisał(a):
j@cek napisał(a):
Gustav napisał(a):
olej WG bierz VNT, poza tym AWX po chip'ie miażdży chipowanego AEL'a ;)

możesz rozwinąć myśl....


Turbo na WG nie jedzie od dołu - tyle :peace:

Ale jeździe powyżej 3000 tyś...a VNT nie :!: dlatego uważam, że nie można tego tak prosto uogólniać :!:


Jak nie jedzie jak jedzie ;) , chyba nie jeździłeś AWX'em ;) - od dołu objeżdża starego parcha jakim jest Ael :diabel:

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 14:49:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
j@cek napisał(a):
Gustav napisał(a):
olej WG bierz VNT, poza tym AWX po chip'ie miażdży chipowanego AEL'a ;)

możesz rozwinąć myśl....



po chipie + BRD + FMIC + pompki AL = 208KM i 416Nm. Nm powyzej 400 sa dostepne w zakresie od 2400 - 3800 obr./min (przyklad dla AVF)

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 16:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
elmi_k napisał(a):
j@cek napisał(a):
Gustav napisał(a):
olej WG bierz VNT, poza tym AWX po chip'ie miażdży chipowanego AEL'a ;)

możesz rozwinąć myśl....



po chipie + BRD + FMIC + pompki AL = 208KM i 416Nm. Nm powyzej 400 sa dostepne w zakresie od 2400 - 3800 obr./min (przyklad dla AVF)

czytaj ze zrozumieniem .....po czipie

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 17:07:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
czytaj ze zrozumieniem .....po czipie[/quote]

tak czy tak polknie...

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 20:13:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
j@cek napisał(a):
elmi_k napisał(a):
j@cek napisał(a):
Gustav napisał(a):
olej WG bierz VNT, poza tym AWX po chip'ie miażdży chipowanego AEL'a ;)

możesz rozwinąć myśl....



po chipie + BRD + FMIC + pompki AL = 208KM i 416Nm. Nm powyzej 400 sa dostepne w zakresie od 2400 - 3800 obr./min (przyklad dla AVF)

czytaj ze zrozumieniem .....po czipie



kolego widzę że masz Blue :)
ja mam/miałem wszystkie moje Tdi robione przez "To JA !" , nie jeden soft testowałem . Aela nie ma co porównywach do AWX AVF , czy to będzie seria czy po chipie , chodzi mi "elastycznosć" auta .
mówisz że AWX nie jedzie powyżej 3000 ?

powiem CI jeszcze że ajm 116 ps po chipie objedzie aela po chipie sprawdzone na władku z AKP






:-)

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 20:36:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lut.2008 23:41:38
Posty: 104
Lokalizacja: Beskidy/Bieszczady
Spójrzcie na sondę.. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 20:40:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
Wardek napisał(a):
Spójrzcie na sondę.. ;)


bo to forum audimaniaków :)
passat w środku jest beee wykończenie itd , ale silniczek zacny
szkoda że w c5 nie było 131 w quattro :(

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 20:42:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
j@cek napisał(a):
Gustav napisał(a):
olej WG bierz VNT, poza tym AWX po chip'ie miażdży chipowanego AEL'a ;)

możesz rozwinąć myśl....


A co tu rozwijac... pomiedzy tymi motorami jest technologiczna przepasc i bezporównywalnie wiekszy potancjal tuningowy na korzysc AWX.
Znalezc AEL a rozsadnym stanie i z rozsądnym (prawdziwym) przebiegiem graniczy z cudem.
O AWX znacznie latwiej.
Jedyny plus na korzysc AEL to to ze jest bardziej odporny na "polską rope".

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 20:42:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Wardek napisał(a):
Spójrzcie na sondę.. ;)

qrcze - wcześniej jej nie zauważyłem ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 21:00:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
Moim zdaniem pytanie jest nietrafione.

Jeżeli już porównywać samochody to wg wartości.

Pasek jest wart 24-28 ,a przeciętny AEL 16-18. Co tu porównywać.

Za dobrego AEL-a możesz mieć Passata przed liftem TDi 90 KM lub 110 AFN.

Pasek lepszy do miasta ,a AEL w trasie.

Ogólnie temat rzeka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 21:20:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lut.2008 23:41:38
Posty: 104
Lokalizacja: Beskidy/Bieszczady
Łukasz80 napisał(a):
Moim zdaniem pytanie jest nietrafione.

Jeżeli już porównywać samochody to wg wartości.

Pasek jest wart 24-28 ,a przeciętny AEL 16-18. Co tu porównywać.

Za dobrego AEL-a możesz mieć Passata przed liftem TDi 90 KM lub 110 AFN.

Pasek lepszy do miasta ,a AEL w trasie.

Ogólnie temat rzeka.


Pytanie jest trafione bo nie zależy mi akurat na tym żeby mieć droższy samochód. Tylko solidny, umiarkowanie mocny, pewny, taki na co najmniej kilka latek, żeby bez zastanowienia wsiadać i walić z Tater na Hel.. Już teraz passat ma jak dla mnie wystarczającą moc, nie wiem czy jest sens ją podnosić, rasować. Zwróć też uwagę na sondę, ile ludzi wybrało a6 mimo że jest tańsze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 21:36:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2007 20:33:37
Posty: 156
Lokalizacja: Biała Podlaska
Sam głosowałem na A6 bo miałem AEL-a i wiem ,że jest solidnym paździerzem.

Teraz szukam takiego w Quattro, ale nie jest łatwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2009 21:49:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Myślę, że część z nas inaczej by Ci doradzała gdybyś jeździł zadbanym AEL-em, albo nie miał auta wcale. Chodzi o to, że teraz wiesz co masz, nie wiadomo na co trafisz, chyba, że masz źródełko zdrowych C4-rek to co innego :diabel:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: