.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.cze.2025 20:15:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 541 Potencjometr mechanizmu wyznaczania dawki paliwa - G99
PostNapisane: 18.maja.2005 21:07:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Od soboty mam problemy z autkiem - zaczęło się do zaświecenia CHECK ENGINE ... Dziś wybadałem kod usterki - taki jak w temacie.

Proszę o wszelkie sugestie cóż to za potencjometr (w przepływomierzu??, w pompie wtryskowej??).

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 21:36:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
w nastawniku - czesci pompy wtryskowej

być może to kwestia regulacji... a oprócz lampki jakie inne objawy?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2005 06:46:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Orócz zapalania się lampki od czasu do czasu pojawia się problem z utratą mocy ... tak jakby samochód zaczynał przerywać - ale lamka w takich momentach się nie zapala.

Czy ten potencjometr jest do kupienia jako oddzielna część, czy jest zintegrowany z pompą? Czy wymiana tego ustrojstwa to skomplikowana operacja, czy może kwestia odkręcenia starego przykręcenia nowego? Może macie fotki tej części? Jaki jest numer katalogowy tego potencjometru?

Będę wdzięczny za wszelkie informacje w tym temacie.

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2005 07:42:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
nastawnik siedzi na pompie i jest to to coś z czego wychodzi czarny gryby kabel :)

można wymienić sam o ile dostaniesz gdzies akurat taki pasujący

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2005 08:38:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Ratujcie .... Mam wrażenie, że w warsztatach pracują sami debile i naciągacze - obdzwoniłem kilka i oto kwiatki jakie usłyszałem:

ASO "S....o i Syn" (białostoczanie wiedzą o kogo chodzi) "A to ten błąd to pan pewnie źle zdiagnozował, trzeba przyjechać do nas i wpiąć pod nasz komputer (jedyne 125zł). (...) Nie naprawiamy pomp wtryskowych - wymieniamy w całości."

Mechanik Żarniewski:
"Ten pana interfejs to przekłamuje. Podjedzie pan do mnie - sprawdzimy naszym komputerem (70zł). (...) Tego potencjometru się nie reguluje i nie wymienia (...) Nastawnika do pompy wtryskowej to pan za mniej niż 3000zł nie dostanie (...)"

Pomóżcie - gdzie szukać warsztatu lub tej nieszczęsnej części.

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2005 11:20:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
aso olej, jak szukasz samego nastawnika to poszukaj warsztatów
specjalizujacych sie w dizlach - tam moga być cześci

potencjometru sie nie reguluje to fakt ale wymienić owszem można cały
nastawnik

ja po dłuższych poszukiwaniach pompy swojego typu znalazłem
jedna w bardzo dobrym stanie za 1200 pln

i to była taka cena normalna

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2005 12:04:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Jutro rano jadę do firmy zajmującej się naprawą pomp wtryskowych.

Mam jeszcze jedno pytanko - czy możliwe, że nastwanik jest OK tylko mam zanieczyszczony filtr paliwa? Czy w takim układzie waliło by błędami?

A tu zrzut z programu diagnostycznego:
Cytuj:
[info]
AUDI
162274
8A0907401B 1,9l R4 EDC A23 D09
00000
00000

[faults]
1
00541 ----- - czujnik (G99); nieprawidłowy sygnał, usterka

sporadyczna;

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: