.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.cze.2025 20:20:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 90 problem (ciężko pali po rozgrzaniu)
PostNapisane: 25.lut.2005 10:14:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2005 14:56:39
Posty: 84
Lokalizacja: Lublin
Kupilem Audi 90 2.0 PS i mam maly problem , przy zapalaniu strasznie trzeba ja krecic zeby rozpalila ,pozatym jak sie wcisnie raptownie pedal gazu to sie muli i gasnie ,przy stopniowym wciskaniu jest wszystko w porzadku,wkreca sie w obroty bez zadnych przydlawien.Oprocz tego po rozgrzaniu strasznie opornie zapala , czujnik od temperatury dziala jak chce. Swiece sa nowe , przewody tez.POMOCY!!!!!

_________________
Audi 90 PS
Audi B4 ABK+BLOS
Audi C4 ABC+sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 10:31:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zacznij od wymiany właśnie tego czujnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 10:39:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
A przed wymiana sprawdź styki od tego czujnika

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 10:48:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2005 14:56:39
Posty: 84
Lokalizacja: Lublin
A co ma do tego czujnik temperatury?

_________________
Audi 90 PS
Audi B4 ABK+BLOS
Audi C4 ABC+sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 21:07:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2005 21:45:19
Posty: 7
Lokalizacja: Kłodzko
czujnik odaje temperature silnika do modulu a modul wedlug temperatury i innych czynnikow ustala miesznke paliwowa

_________________
A U D I 80 B3 quattro
2000ccm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 16:37:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2005 19:11:15
Posty: 18
Lokalizacja: Hrubieszów
witam!!!!!!!!!!!!
koledzy mam ten sam problem co kol.zombi66
audi 90 2,0 silnik PS. Jak jest zimna to jest straszny problem z zapaleniem czy to lato czy zima krecę z min lub dwie i powoli łapie na parę garów aż się rozkręci to wtedy załapie i już chodzi,jak jest ciepła to pali jak lala
wymieniłem przewody,świece,mam oberwane przewody przy silniku od czujnika wskażnika temperatury,czy to może być ten problem?a może jakiś inny czujnik,poradzcie czego mam się dalej czepiać?
PROSBA MOZE KTOS MA SCHEMAT PODŁĄCZENIA CZUJNIKA WSKAZNIKA TEMP DO TEJ AUDICY NA 4 WSÓWKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 23:23:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
czołem mam ten sam silniczek w swojej niuni... może to jest problemem - przynajmniej u mnie jest tak że po przekręceniu stacyjki w stan "ready" pompa paliwa uruchamia się na jakieś 2-3 sek i w tym czasie należy zakręcić rozrusznikiem. Jeśli w czasie tych 2-3 sekund nie odpale auta, to później moge kręcić dosyć długo (odpali ale z fochem)... I to może być to.... sorki za lamerskie orkeślenia.... ;)

tak btw. jak widze macie te same autka co ja to pytanie z innej beczki - czy przy przekręceniu kluczyka w pozycje "ready" ;) zapala Wam się pomarańczowa kontrolka "engine check", a po odpaleniu silniczka gaśnie?

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2005 16:54:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2005 19:11:15
Posty: 18
Lokalizacja: Hrubieszów
alexhawk napisał(a):
czołem mam ten sam silniczek w swojej niuni... może to jest problemem - przynajmniej u mnie jest tak że po przekręceniu stacyjki w stan "ready" pompa paliwa uruchamia się na jakieś 2-3 sek i w tym czasie należy zakręcić rozrusznikiem. Jeśli w czasie tych 2-3 sekund nie odpale auta, to później moge kręcić dosyć długo (odpali ale z fochem)... I to może być to.... sorki za lamerskie orkeślenia.... ;)

tak btw. jak widze macie te same autka co ja to pytanie z innej beczki - czy przy przekręceniu kluczyka w pozycje "ready" ;) zapala Wam się pomarańczowa kontrolka "engine check", a po odpaleniu silniczka gaśnie?

WITAJ KOLEGO!!!!!!!!!!!
NIE ODPALA MI SIĘ ŻADNA TAKA KONTROLKA,POZATYM ŻE CIĘŻKO PALI TO WSZYSTKO JEST OK


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: