.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 21:54:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: jaki olej do 2.8 aah
PostNapisane: 28.maja.2005 22:48:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
jaki olej do 2.8 aah w książce obsługi zalecany jest 15w 40 jest to dość stara konstrukcyjnie jednostka i w dodatku nie wysilona .ale większośc klubowiczów poleca jednak półsyntetyk jak to jest z tymi olejami ? odbierrałem nową toyotę corolle 1.6 wwt i w serwisie powiedziano żę do tego silnika tylko i wyłącznie mineralny żresztą toyota odchodzi od olei syntetycznych .postanowiłem to sprawdzić i zadzwoniłem do przedstawicielstwa toyoty i to potwierdzili.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2005 22:53:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ja śmigam na połsyntetyku i jest dobrze. Minerała bym nigdy nie wlał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2005 22:21:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
osobiście uważam że taki jaki zaleca producent jest najbardziej odpowiedni ważne aby był stan, ciśnienie i na czas wymiana a jakos tak nie mam zaufania do tych syntetyków. uważam że lepiej markowy minerał niż jakiś syntetyk( no name )

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2005 23:21:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
jak jest w miare normalny przebieg to syntetyk a jak jest duzy to minerał :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2005 10:55:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ewentualnie jak masz zamiar długo śmigać autem, to zalej syntetykiem. Jak wyjdą jakieś kwiatki, to znak że trzeba coś podłubać. Ale potem głowa spokojna, bo ma sie pewne auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2005 20:14:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
zwykle dokręcam do 300.000 km realnego przebiegu i do ludzi przy tym przebiegu już zaczyna puszczać niebieską chmurkę przy zmianie biegów
(dot 1.6 i 1.8) a jak jest z 2.8 ? ma większą trwałość?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2005 22:15:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2005 20:20:01
Posty: 25
Lokalizacja: podkarpacie
Castrol, półsyntetyk. optymalny wybór.

_________________
C4 2,3 , A4 1.8 T Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2005 22:43:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a dlaczego nie taki jak zaleca audi(W NASZYCH WARUNKACH KLIMATYCZNYCH)dane z inst. obsługi czyli mineralny 15 w 40 klasy SF lub SG .
nadgorliwość bywa gorsza od faszyzmu i w dodatku w tym przypadku jest kosztowna.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: