te rezystorki to nic innego jak zespolone 2 rezystory na kawalku blachy ktora robi jako radiator , rezystor koloru zlotego jest przewidziany do aut z klima a rezystor srebrny jest do aut bez klimy ... i to cala wiedze na ten temat

reszta to kestia podlaczenia a 3 bieg jest wlaczany przez czujnik wysokiego cisnienia klimy ... dla wyjasnienia , pierwszy bieg , bardzo wolny , prawie go nie slychac , pracuje zaraz po wlaczeniu klimy , drugi bieg to bieg wlacany przez czujnik temperatury cieczy chodzacej , 3 bieg jest wlaczany przez czujnik w chlodnicy wody oraz czujnik cisnienia w skraplaczu ... 3 bieg jest bardzo halasliwy i wlaczyl mi sie w 2.8 raptem 2 razy w ciagu lata jak po krotkim zgaszeniu auta w upalny dzien ( powyzej 30 st ) odpalilem auto i odrazu klime , zaraz po tym wlaczyl sie 3 bieg , pochodzil 20-30 sekund i wlaczyl sie z powrotem pierwszy bieg wlaczony porzez kjlimatyzacje