problem dotyczy zagazowanego B4 ABK
ostanio moja audiczka na biegu jalowym ma obroty 1500 tak na benzynie jak i na gazie. Pojechalem wiec na diagnostyke komputerowa. Okazalo sie ze padnieta sa:
1. przeplywomierz
2. czujnik temperatury silnika
3. podwojny regulator temperatury
Czy orientuje sie moze ktos do czego sluzy ten podw reg temp (nic nie udalo mi sie znalezc przy uzyciu szukaj), ile to moze kosztowac bo w zadnym ze sklepow internetowych nie ma takiej czesci?
Wczesniej wymienialem czujnik temp silnika. Zakupilem firym EPS i niepolecam tego czujnika bo wskazuje temp o 10 st. wyzsza niz jest w rzeczywistosci (kolega tez kupil i ma tak samo). I po wymianie tego czujnika zauwazylem ze jak silnik sie rozgrzeje i zalaczy sie wentylator a wtedy zgasze silnik to wentylator tez przestaje pracowac (a wczesniej po kilkadziesiat sekund po zgaszeniu zalaczal sie). Czy moze miec to cos wspolnego z tym podwojnym regulatorem temp?
|