.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 22:09:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C3 - maglownica - mokro - d*pa
PostNapisane: 30.maja.2005 22:36:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
dziś, przy rutynowej kontroli zawieszenia, klocków itp. stwierdziłem, że prawa harmonijka na maglownicy jest cała mokra.. Przez 3 lata nie było kłopotu a tu masz ci los. Wytarłem i obadamy znowu za jakiś czas.


Ale mam pytanie - da się to do porządku zrobić (samemu czy u specjalisty) czy lepiej szukać jakiejś suchej używki? Ile takie kosztują?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 07:56:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie słyszałem żeby to ktoś naprawiał, raczej wymiana koszt uzywki to ok 200pln

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2005 20:35:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
mały v8 napisał(a):
Nie słyszałem żeby to ktoś naprawiał, raczej wymiana koszt uzywki to ok 200pln


Heh, dowiedziałem się od fachmana, że nie ma kłopotu z regeneracją maglownicy. Koszt potrzebnych rekwizytów to około 180 zł. Kolejne 120 zł to robocizna.

I miałem okazję sam rozebrać taką przekładnię i stwierdzić, ze samemu na 100 % nie dam rady tego zrobić :D. Nawet nie wiem jak wyjąć tłoczysko z rury :D

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2005 21:00:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
rodzynek napisał(a):
mały v8 napisał(a):
Nie słyszałem żeby to ktoś naprawiał, raczej wymiana koszt uzywki to ok 200pln


Heh, dowiedziałem się od fachmana, że nie ma kłopotu z regeneracją maglownicy. Koszt potrzebnych rekwizytów to około 180 zł. Kolejne 120 zł to robocizna.

I miałem okazję sam rozebrać taką przekładnię i stwierdzić, ze samemu na 100 % nie dam rady tego zrobić :D. Nawet nie wiem jak wyjąć tłoczysko z rury :D
Bardzo miło mi to słyszeć sam się do tego zabierałem w dziewiedziesiatych latach ,ale zawsze miałem druga na zapas, wiec po co.Ale własnie dziś nabyłem od kolegi klubowego magiel do V8 niestety zgiety , (w powypadkowym audi silnik wpada na sciane wyginajac magiel), natomiast mój jest rozszczelniony przez czerwony ATF, i zamierzam zrobic z dwóch jeden ew wyprostować ten zgięty (robiłem to kiedys i jest to wykonalne) . w połowie tygodnia obiecuje zamiescic obszerne "foto story " z przebiegu opercji. Pozdrawiam ;)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2005 21:08:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
mały v8 napisał(a):
w połowie tygodnia obiecuje zamiescic obszerne "foto story " z przebiegu opercji. Pozdrawiam ;)


Czekam na relację, w przyszłym tygodniu jeszcze mam urlop i mógłbym podziałać z tą wyjętą (też jest po szlagu i ma zgiętą rurę...)

Powodzenia :)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2005 21:20:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
rodzynek napisał(a):
(też jest po szlagu i ma zgiętą rurę...)

Powodzenia :)
Najgorsze przy prostowaniu jest zeby nie zrobiła sie fałda bo wtedy w pewnym momencie bedzie zaciecie na obrocie kierownica , nie wolno też nic grzać, jak wyjdzie fałda to lepiej zeszlifowac diaksikiem . W cygarze mozna eksperymentowac , magiel wuchodzi do boku w 20 min natomiast w V8 to dzień roboty , trzeba wyjechac silnikiem do przodu, a wcześniej rozebrac cały przód lampy zdzrzaki chłodnice wszystko, zaden mechanik nawet nie chce o tym słyszec :diabel: ostatni zrobiłem sie "adam słodowy " i zrobie to sam dla przykładu. ;-)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: