Witam
Sam kiedyś mieniałem skrzynie z 4 na 5-cio biegową (C2 z '80).
I miałem ten sam problem - z tego co pamiętam, rozbierałem lewarek i albo odwracałem o 180 stopni spód lewarka (taki biały plastik, jakby jabłko w kolanie

) albo cos podcinałem, żeby lewarek mógł pójść bardziej w prawo - normalnie ani wsteczny (pod '6'-tką, ani piątka nie chciała mi wchodzić bez przeróbki)
Nie pamiętam dokładnie co robiłem (hohoho, dobre 10 lat temu), ale na pewno musisz rozebrać ten lewarek i małe dłutowanko zrobić

). Problem miałem natomiast inny - w skrzyni 4-ce czujnik wstecznego włączał na 'wcisk', a w skrzyni '5'-tce na 'wycisk' guzika. lub odwrotnie, i do końca dni starej setuni nie udało mi się zakupić tego odwrotnego czujnika

- jeździłem bez wstecznego, z odłączonym kabelkiem, bo tak to świecił na '5'tce - fajny efekt na trasie dla pojazdów za mną
