.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 23:35:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 19:00:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
wlasnie dlatego chce V6 :) nie dla osiagow tylko dla tego jak to chodzi :D jako ze szukam nowej niuni ogladalem sobie dzisiaj A4 2.8 no i jak to zapalilem to po prostu ekstaza :D cichutenki nic sie nie trzesie no po prostu miod jak chodzil na jalowych obrotach to ciezko bylo stwierdzic czy w ogole chodzi tak cichutko ale za to jak dodalem gazu to wiadomo :diabel: ale nie kupie Jej bo w automacie :(:. Jak wsiadlem pozniej do mojej Niuni 2.0 to normalmie :zly: szkoda gadac :zly: Jedno wiem na pewno, kupie tylko Niunie V6 i w du... mam jak szybko bedzie pszyspieszac :)

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 19:46:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Propunuję zakończyć dyskusję, bo to do niczego nie prowadzi, to jak dyskusja posiadaczy jednej marki, z posiadaczami drugiej - każdy ma swoje racje, i każdy oczekuje czegoś innego od urządzenia jakim jest samochód. Ja tak dalej będziemy się toczyć, to będzie to wyglądało jak dyskusja nt. czy nowe auto, czy używane z zagranicy - bez sensu i widoku na koniec.

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 21:51:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
Witam moze ktorys z klubowiczow ma chipa wlasnie w takim silniuku 2.8l bo szukam i nie moge znalesc. I jeszcze pytanko w jakim przedziale obrotow na kazdym biegu ma najlepsze osiagi ten silnik


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 21:54:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja miałem w 2.6 , poprawa była zdecydowana. A miałem tylko analogowy czip.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 22:45:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Leo - a ile Cię to kosztowało?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 00:13:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hmm, wtedy drogo, 1500 za tego czipa, dziś to pewnie połowa tej kwoty.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 07:49:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
Mnie mechanik zaproponował na razie intercooler g:hmm
że się będzie lepiej zbierać hihihi

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 08:57:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
A ciekawe czy IC w wolnossacym cos da ? Zastanawiam sie czy ECU sie zaadaptuje do o wiele dluzszego dolotu...ale przeciez jest przeplywka ? hehehe :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 08:57:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Leo napisał(a):
hmm, wtedy drogo, 1500 za tego czipa, dziś to pewnie połowa tej kwoty.


A powiedz mi gdzie do takiego autka zrobią mi chipa? Szykuję się do generalki więc później można by poszaleć :) - Każdy większy zakład chipujący mi to zrobi czy trzeba jednak szukać kogoś kto się na tym najlepiej zna?? Powiem szczerze, że przypuszczałem, że chipowaniem można cokolwiek poprawić w 2.6-2.8... przecież to wolnossący!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 12:11:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
mnie dynamike podciągnąl sympatyczny gazownik spec od omvl

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 13:47:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
zuru napisał(a):
A ciekawe czy IC w wolnossacym cos da ?

Wg mnie nic nie da. Zwiększy sie niepotrzebnie tylko długość dolotu i silnik może stać sie mniej elastyczny :P

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: