.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 15:52:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Chcę kupić Audi S4 2.2 Quattro 1993r.
PostNapisane: 27.lip.2005 21:59:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 21:52:01
Posty: 5
Lokalizacja: Łeba
Mam pytanie dotyczące samochodu Audi S4 Quattro Avant z roku 1993. W komisie powiedziano mi, ze wcześniej chodził na gaz, ale wymontowano instalację. Czy silnik po takiej operacji jeszcze jest w miarę użyteczny do jazdy na benzynę?? Ile spala?? Mam także pytanie dotyczące spraw technicznych. Co sie najczęściej psuje i ile kosztują wymiany częsci. Jest to samochód 13 letni z silnikiem 2.2 benzyna (po zdemontowaniu instalacji gazowej). Z góry dziękuje za odpowiedzi.
----------------------------------------------------------------------------------
Tak to auto ma turbinę. Prosze o rzeczowe odpowiedzi. Auto jest kompletne. Chce sie tylko dowiedzieć co się najczęściej psuje i ile kosztują wymiany (orientacyjnie).
----------------------------------------------------------------------------------
Co to jest UFO??? Ile mniej więcej będzie kosztowała instalacja gazowa? Dowiedziałem sie, ze instalacja została wyjęta z powodu braku atestów za granicą (bo tam było uzytkowane - dokładnie we Włoszech). Wszystko zostało w tym samochodzie po gazie, miejsce w kole zapasowym, zaślepki, itp. Więc czy cena będzie niższa? czy na gazie samochód ten pali więcej czy tyle samo?

_________________
Chcę kupić Audi S4 2.2 Avant 1993r.


Ostatnio edytowano 27.lip.2005 23:10:31 przez Karol_45, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 22:00:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a ktoś CI powiedział, że to auto ma turbinę ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 22:06:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Leo napisał(a):
a ktoś CI powiedział, że to auto ma turbinę ?

moze zostala zdemontowana zamiast mieszalnika :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 22:29:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
najczęściej psują się różnorakie zaworki elektryczne/pneumatyczne, od czasu do czasu dość uciążliwą usterką są nieszczelności dolotu. Gaz został najprawdopodobniej zdemontowany, dlatego, że sprawiał problemy (czyli można się spodziewać popękanych węży, spawania intercoolera, zużytej turbiny, itepe) Jak będziesz chciał go dobrze zagazować, to zostaje Ci sekwencja. Spalanie w serii kształtuje się zależnie od siły wciskania na gaz - te auta generalnie palą tyle, ile się im wleje. Należy się spodziewać średniego spalania w granicach 11-12 litrów na 100km, jeżeli pali znacząco więcej, to znaczy, że coś jest z nim nie tak. po mieście w granicach 14.

pozatym - poszukaj tutaj na forum, było kilka tematów o S4 2.2T , a także o podobnym silniku w Audi S2. pewne problemy są dla nich tożsame.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 22:30:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
nie jestem posiadaczem S4 ale przeraza mnie wymiana tarcz hamulcowych :/ koszt jest jak dla mnie ogromny - jak sie nie myle ok 1500 zeta :/

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2005 22:33:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Jesli ma ufo - moga byc zmienione. ZObacz jakie ma tarcze z przodu ...

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 00:17:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Ja se smigam takim autkiem od ok 6 miesięcy co do spalania to leo ma racje można zmiescic sie w 14 litrach ale jest to trudne do zrobienia bo tylko wciśniesz pedał gazu mocniej i możesz zapomniec o 14 litrach, jeżdżąc bardziej dynamicznie wychodzi 17,a jak se zaczniesz zap.. to mniejwięcej 1zł za kilometr coś jak tirem :D
Co do napraw to niema regóły jak kupisz zadbane to mniej włożysz ja nawet bym nie patrzył na twoim miejscu na eski które kosztują 20tyś ja przez 6 miechów w same części włożyłem ok 3-4 tyś.A autko moje przyciągnełem z niemiec i wcale nie tanio dałem ;)

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 07:04:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ja takie auto chciałem kupić, pobaw sie opcja "szukaj" bo na forum dużo o s4 wynalzałem i to się też dużo przyczyniło że dałem sobie spokój z kupnem, tak jak kolega wcześniej napisał zobacz ile same tarcze kosztują i kable wysokiego napiecia

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 14:40:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
auto bardzo szybkie jak na swoje przeznaczenie (limuzyna) jak na swoje lata technologicznie bardzo zaawansowana i tu zaczynaja sie schody bo jest malo fachowcow w kraju ktorzy sie na tym znaja ... a Ci ktorzy cos probuja to przewaznie sie ucza i naprawy pozornie blahe bo oscylujace w kosztach kilkuset zlotych i godziny roboty potrafia kosztowac grubo po=nad 1000 pln i trwac tygodniami az po odpuszczenie tematu przez mechanika . auto nie tyle jest awaryjne co brak fachowej obslugi po tylu latach doprowadza wiekszosc elementow ukladu do ruiny po pozniej zeby tym jezdzic tak jak to auto moze jezdzic , trzeba sporo zainwestowac . lepiej sobie odpusc to auto i kup 2.8 jezeli nie chcesz za duzo pieniedzy wkladac w auto a ma byc to przede wszystkim przyrzad do jezdzenia a nie obiekt Twojej pasji warsztatowej. gaz w tym silniku to dosc skomplikowane rozwiazanie i zalozenie byle czego spowoduje znaczny spadek osiagow auta az po uszkodzenie niektorych elementow.

reasumujac , auto drogie w utrzymaniu o czym wogoel nie sugeruje cena zakupu a to glownie za sprawa silnika . kiedys robilem obliczenia statystyczne i wyszlo mi ze przy zalozeniu kosztow utrzymania trzech takich samych aut z silnikami 2.8 , 2.2T i 4.2 wyszlo ze przy zalozeniu ze 2.8 to koszt X to w przypadku 2.2T bylo X + 30% a 4.2 byl to koszt 2.2T + kolejne 30 % wiec jezeli chcesz miec relatywnie tanie auto w utrzymaniu i w miare dobre osiagi to pozostaje brac 2.8 V6 quattro

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2005 15:15:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
yooo25 napisał(a):
ja takie auto chciałem kupić, pobaw sie opcja "szukaj" bo na forum dużo o s4 wynalzałem i to się też dużo przyczyniło że dałem sobie spokój z kupnem, tak jak kolega wcześniej napisał zobacz ile same tarcze kosztują i kable wysokiego napiecia


tu nie ma kabli tylko długie fajki od cewek do świec

Obrazek

komplet 400 po wielkich zniżkach (jakby ktoś chciał to wiem gdzie jest taki
drugi za 400 + wysyłka) :D

przykładowe ceny (po zniżkach): świeczki 50 sztuka, wahacz przód 180,
wahacz tył 140, gumy w zawias co wieksze kole 80-100, cewka
zapłonowa 200-300, przepływka 300-400, N75 200, membrana WG 250...

ostatnio jest sporo eSek rozbitych na cześci - więcej mam różnych gratów
niż miałem do dizla

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: