.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 17:23:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: K-Jetronic
PostNapisane: 02.sie.2005 05:19:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 18:05:50
Posty: 144
Lokalizacja: slask
Auto: Audi A6 4F ALLROAD 3.2 FSI
Mam problem z odpaleniem auta na benzynie , auto w koncu po odpaleniu nie ma wcale obrotow , a na cieplym silniku brak mu mocy . Przeczytalem na forum ze obok rozdzielacza znajduje sie zaślepka pod ktorą jest śrubka do regulacji składu mięszanki .do regulacji służy klucz imbusowy 3 milimetry . Chcialem sprawdzic tą regulacje kluczykiem imbusowym 3mil ale nie jest wyczuwalnay żaden opor podczas krecenia tym imbusem , moze to nie jest taki zwykly imbusik ???
Prosze o pomoc bo juz nie moge z tym autem ,wykonczy mnie nerwowo :zly: :(


audi 100 c4 2,3 b +lpg 1992r

_________________
audi 100 c4 avant 1992 2.3 + lpg BLOS 5 cyl
S6 plus 4200 330km w 2004 - skasowany :)
AUDI A6 C6 ALLROAD 3.2 FSI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 07:22:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
to nie takie proste:)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 09:03:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 18:05:50
Posty: 144
Lokalizacja: slask
Auto: Audi A6 4F ALLROAD 3.2 FSI
:| a dlaczego nie takie proste ??? mam sie sam za to lepiej nie brac?

_________________
audi 100 c4 avant 1992 2.3 + lpg BLOS 5 cyl
S6 plus 4200 330km w 2004 - skasowany :)
AUDI A6 C6 ALLROAD 3.2 FSI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 09:15:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Po pierwsze nie imbus tylko torx, a po drugie to takie kręcenie nic Ci nie da bo tylko straszisz możliwie dobre ustawienie, do tego jest potrzebny albo analizator albo chociaż miernik napięcia na regulatorze ciśnienia, o takich rzeczach jak podgląd sondy lamda nie wspominajac.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 13:02:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
A oporu nie czujesz, bo na 100% masz za krtki kluczyk. Musi miec ze 12 sm na pewno (poszukaj po forum - ktoś fawał przekroje rozdzielacza i przeplywomierza - zobacz jak gleboko jest ta regulacja. Ale nie krec na slepo. Omomierz do potencjometra, voltomierz do lambdy - i wtedy probuj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 15:36:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2003 23:41:48
Posty: 7
Lokalizacja: Pabianice
a czy w silniku z układem KE-Jetronic też można samemu ustawić skład mieszanki ??

mam silnik PL 1,8 16V i chcę się jakoś do tego zabrać i sprawdzić ustawinie. czy zapomocą miernika lub dwuch można to ustawienie sprawdzić ??

pozdr...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: